Autor Wątek: Prośba o pomoc w oględzinach motobzyka - okolice Poznania (Kórnik)  (Przeczytany 4127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

EdgeCrusher

  • Gość
Cześć,

Próbuję sobie ułożyć "życie po FJR" i chyba w końcu wybrałem motocykl, którym chciałbym przez ten czas do następnej FJRy pojeździć. Padło na Hondę Crossrunner (VFR'a w mniej sportowym wydaniu).

Motocykl nie należy do popularnych jednak moją ciekawość przykuł jeden egzemplarz po przejściach:

http://allegro.pl/honda-vfr800x-crossrunner-2011r-abs-vfr-800-i5765392099.html

Przebieg: 40 000

Poniżej wklejam bardziej dokładne zdjęcia, które dostałem na maila:  https://www.dropbox.com/sh/hai9tpofuhfoioc/AADih-qUUiwnAWtRd0Wbqp9Oa?dl=0

Z dodatkowych informacji jakie otrzymałem to do wymiany jest jedna tarcza hamulcowa.

Żeby to wszystko móc na żywo zweryfikować i ocenić to mam kawał drogi dlatego zwracam się do kogoś z dobrych ludzi z forum o pomoc. Popękane plastiki mnie szczególnie nie ruszają ale byłbym wdzięczny za ocenę czy nie jest tam rozpierniczone coś bardziej poważnego.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i przy najbliższej okazji przeleję mą wdzięczność w postaci przefermentowanego chmielu.

Pozdrówki
 

EdgeCrusher

  • Gość
Ogromne podziękowania dla Eskimosa za pomoc w oględzinach motocykla!
 

Eskimos

  • Gość
Zaniemaco, ale zdradź proszę o co chodzi z tym motocyklem? Ni to turystyk, ni szosówka, ni to turystyczne enduro, ni pies, ni wydra, zalatuje może trochę skuterem, ale też nie do końca. Owieweczki minimalistyczne, chronić przed wiatrem, czy deszczem nie będą, szyba malutka, no... dziwne to take i nie umiem znaleźć dla tego zastosowania.

Do tego jeszcze 240 kilo, VTEC - równie nieprzyjemny w jeździe, jak i w serwisie i odcięcie zapłonu przy 200km/h (brzmi absurdalnie, ale tak wyczytałem w teście).

Nie jeździłem tym, bo mokro i wiało + brak rejestracji, ale niczym mnie ten motocykl nie ujął, nie zaciekawił, nie zainteresował. To jest (nawet jak na Hondę) tak bezpłciowe i nijakie, że nawet też w sumie niespecjalnie charakterna FJR  jest przy tym soczysta i pikantna :)
 

Offline Arti33

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2492
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • 🇵🇱
    • Status GG
    • Boxer MC
  • MoTo: FJ 1200 ABS '91 3YA ; Kawasaki VN1700 Voyager '10
Qwa - poeta :D
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą..."
"Kiedyś traktowałem ludzi życzliwie - dzisiaj z traktuję ich z wzajemnością"
 

EdgeCrusher

  • Gość
No co ja poradzę, że podobają mi się "dziwne" motocykle :) Mi tam wygląda jak NC700 które przesadziło z "koksem" ;)

Odcięcie zapłonu przy 200km/h mnie nie martwi bo nawet na FJR nie przemieszczam się z takimi prędkościami. VFRą trochę miałem okazję pojeździć i przypadła mi do gusty z wyjątkiem pozycji - tutaj jest bardziej "miejska" i po przysiadce wydała mi się dość komfortowa.

Motocykla szukam takiego którym głównie będę użytkował w mieście i raz na jakiś czas, od wielkiego dzwona wybiorę się w jakąś podróż :)

Alternatywnie rozglądałem się jeszcze za małym Versys'em - też dziwolong :) Myślisz, że lepszy wybór?
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
NIeeeee!! Jest lżejszy, ale to naprawdę MAŁY motocykl. Będzie ci na nim zwyczajnie ciasno :)

Ostatnio ktoś mi podesłał coś co mogłoby cię zadowolić... KTM 990 SMT ;) 116 km, 214 kg wagi gotowy do jazdy, pozycja fajna, dziwoląg trochę - a ty lubisz ;)
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

EdgeCrusher

  • Gość
Artur, a wiesz, że KTM 990 SMT brałem pod uwagę ale niestety okazuję się trochę poza moim zasięgiem cenowym a też chciałem zejść pojemnościowo do jakiejś 700-800 :)
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Ja bym na pojemność nie patrzył - bardziej na wagę. Skoro ten crossrunner taki ciężki to co ci z niższej pojemności... Paradoksalnie nawet palić będzie więcej niż większa pojemność bo zwyczajnie ma się z czym męczyć.
Finansów nie przeskoczysz... Sam nie miałem z żadnym katem do czynienia nigdy, jak będzie okazja to muszę podotykać jakieś 990. Tylko ja to bardziej adv...

EDIT:  tymi cenami to nie jest tak źle ;) tu masz np. podobnie "zepsutego" jak crossrunner i w podobnych pieniądzach: http://allegro.pl/ktm-supermoto-smt-990-2012r-abs-i5788060378.html a tu trochę droższego ale całego i mocno ubranego - sam komplet traxów to ze 3 tysie: http://olx.pl/oferta/ktm-990-smt-turystyk-CID5-IDao6K5.html#144415354e

jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

EdgeCrusher

  • Gość
Tak, wiem - wzdychałem do tego uszkodzonego SMT'ka. Trochę jednak Crossrunner mniej poważnie uszkodzony i cenowo jest obecnie za 17 500 :) Przy paru pękniętych plastikach to jest do ogarnięcia na glancyk za jakiś 1000-1500 zł max.
 

wojtekmlody

  • Gość
Artur jak podotykasz Kata to Ci miłość do Bawarki przejdzie :-) A tak na serio
to ujezdzam teraz 990 wersji adv i.... chyba tego szukałem..:-)

Ja bym na pojemność nie patrzył - bardziej na wagę. Skoro ten crossrunner taki ciężki to co ci z niższej pojemności... Paradoksalnie nawet palić będzie więcej niż większa pojemność bo zwyczajnie ma się z czym męczyć.
Finansów nie przeskoczysz... Sam nie miałem z żadnym katem do czynienia nigdy, jak będzie okazja to muszę podotykać jakieś 990. Tylko ja to bardziej adv...

EDIT:  tymi cenami to nie jest tak źle ;) tu masz np. podobnie "zepsutego" jak crossrunner i w podobnych pieniądzach: http://allegro.pl/ktm-supermoto-smt-990-2012r-abs-i5788060378.html a tu trochę droższego ale całego i mocno ubranego - sam komplet traxów to ze 3 tysie: http://olx.pl/oferta/ktm-990-smt-turystyk-CID5-IDao6K5.html#144415354e


 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Nie mówię nie - różnie może być. Na razie jednak - nadal bawarka ;)
jeździć nie umiem, ale lubię :)