Z kupowaniem używanej pompy mam takie samo zdanie jak ty Eskimos. Ostatnio miałem taki przypadek przy FJ-cie, którą robię znajomemu, że mimo wymiany zestawu naprawczego przedni hebel ciągle się zapowietrzał. Chłopak chciał kupić używaną pompę od FJ-y, ale odradziłem mu to i zaproponowałem zakup pompy od FJR, FZS, albo od ZX-a. Zakupiliśmy nowe, w pełni działające pompy, ale w końcu okazało się, że pompa ABS-u była w tak złym stanie, ze to przez nią zapowietrzał się cały układ. Po odpięciu pompy ABS-u i podpięciu pompy hamulcowej bezpośrednio pod zaciski wszystko zaczęło działać.
A jeśli chodzi o ta uszczelkę pod pokrywę pompy to tez kupowałem ją z tego względu, ze była "przerośnięta i zniekształcona. Jeżeli jej nie wyrzuciłem to jutro postaram sie ja wygrzebać z pudła i zobaczę, czy wróciła do swojego pierwotnego kształtu.