Autor Wątek: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)  (Przeczytany 3682 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ciepły

Witam. Jestem Grzegorz z Łodzi. Od ponad 20 lat ujeżdżam klasyki, za dużo by wymieniać ile ich było i jakie. Ostatnie 7 lat pozostaję wierny Yamahom XJ, przez ten czas było ich kilka, wszystkie 600-tki do 90 roku. Bardzo wdzięczne i pancerne motorki, zjeździłem na nich duży kawał Polski i trochę przygranicznych rejonów innych krajów, ale odkąd zachciało mi się pojeździć dalej, dojrzewała myśl że przydałoby się coś większego. I w końcu dojrzałem do zakupu FJ 1200. Powoli będę robił z zapuszczonej padliny motocykl na trasy i mam nadzieję że społeczność na tym forum mi w tym pomoże :-)
 

Offline senior

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1056
  • Thanked: 5 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • Banan na twarzy przy podniesionej blendzie
  • MoTo: FJ 1200 ABS, HONDA GL 1800
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #1 dnia: 2019-10-29 12:24 »
Szczecin wita , to forum XJ chyba nie pocieszone
Magia prędkości nie tylko na oponach
 

Offline bart

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5541
  • Thanked: 13 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: szczur
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #2 dnia: 2019-10-29 12:50 »
Cześć kolego. To mój szczur, jeździ długo i jeszcze pojeździ. ;)
 

Offline Szurin

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 129
  • MoTo: FJR 1300 z 2007r.
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #3 dnia: 2019-10-29 13:45 »
Witaj!
 

Offline WLODI

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 148
  • Thanked: 1 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200A ;Moto Guzzi Stelvio NTX 1200; Junak M 10
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #4 dnia: 2019-10-29 13:53 »
Bardzo miło powitać osobę , która szuka tak pięknego motocykla jakim jest FJ 1200 :)
 

Offline Ciepły

Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #5 dnia: 2019-10-29 14:16 »
Dzięki za miłe i tak szybkie przywitanie :-) to nie tak że przesiadam się z XJ na FJ. Wierna XJ ma u mnie dożywocie, sam ją odbudowałem ze stanu kompletnej ruiny (zresztą jak większość motocykli którymi jeździłem) i pozostanie towarzyszką krótkich i nieco dłuższych przejażdżek. FJ ma wypełnić lukę tam gdzie możliwości XJ się kończą : długie trasy powyżej 400 km dziennego przelotu, jazda w górach z pasażerką i pełnym obładowaniem. Jeśli któryś z szanownych kolegów zechciałby mi pomóc i podrzucić namiary na tematy mi pomocne, byłbym wdzięczny, przyznam się że w orientacji na forum i wyszukiwaniu czegokolwiek jestem cienki  :icon_redface: na forum xj też mam ten sam problem. Problemy z którymi będę musiał się w najbliższym czasie zmierzyć to :
- zabity tylny amor (już wiem że pasuje przeszczep z cbr 1000, ale po tej operacji tył moto się podwyższa, a ja do olbrzymów nie należę, więc ta opcja nie dla mnie)
- ciągnące sprzęgło (wiem że tarcze sprzęgłowe to słaby punkt fj, ale na chłopski rozum na zużytych tarczach by się ślizgało a nie ciągnęło)
- mulastość na niskich obrotach (o tym już napisałem w starym wątku o przełożeniach)
Sorry że tak wszystko od razu w jednym miejscu, ale dla komuś oblatanemu na forum może uda się znaleźć wątek w którym byłyby informacje na w/w tematy, a ja przeglądam wszystkie wątki po kolei w nadziei że trafię na odpowiedni  :icon_neutral:
 

Offline kusy

Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #6 dnia: 2019-10-29 14:56 »
Witaj i powodzenia w odbudowie.
 

Offline Odi

Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #7 dnia: 2019-10-29 14:57 »
Cześć.
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć"
 

Offline wotu75

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1923
  • Thanked: 11 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 Black Metallic X
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #8 dnia: 2019-10-29 15:17 »
Witam
 

Offline DejW

Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #9 dnia: 2019-10-29 15:38 »
Cześć

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

 

Offline Mors

Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #10 dnia: 2019-10-29 16:47 »
Cześć.
 

Offline bart

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5541
  • Thanked: 13 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: szczur
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #11 dnia: 2019-10-29 17:07 »
Z tym sprzęgłem to nie wiem, FJR np. ma takie samo. Nie mówiąc o XJR albo innych kredensach.
Ciągnie bo wysprzęglik tarcz nie rozpycha. Amorek będzie trzeba zregenerować, a obroty to rzecz gustu. Ja nie narzekam. 😉
 

Offline senior

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1056
  • Thanked: 5 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • Banan na twarzy przy podniesionej blendzie
  • MoTo: FJ 1200 ABS, HONDA GL 1800
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #12 dnia: 2019-10-29 17:20 »
Mi udalo sie wephnac amor od FJR z 1 gen i duzo sie nie unosi , opcja to orginal ale Wilbers niestety cena nie dla wszystkich. Sprawdz kosz sprzeglowy pweno sa zabki, reszta to regulacja zawory porzadna regeneracja gazniki i wtedy mozemy pogadac
Magia prędkości nie tylko na oponach
 

Offline bart

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5541
  • Thanked: 13 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: szczur
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #13 dnia: 2019-10-29 17:35 »
Senior, a karson nie miał czasem amorka z FJRy? Chyba na centrali nie dało się postawić.
 

Offline senior

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1056
  • Thanked: 5 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • Banan na twarzy przy podniesionej blendzie
  • MoTo: FJ 1200 ABS, HONDA GL 1800
Odp: Witam wszystkich miłośników starych dobrych klasyków :-)
« Odpowiedź #14 dnia: 2019-10-29 18:19 »
Nie pamietam czy Piotrus miał od FJR ale centalną miał do końca, moja już wcześniej miała usunietą centalną to nie wiem czy przy amorze z FJR staje na centralu ale wznos nie był taki duzy. Dopiero jak wsadziłem sportowego od FJR to juz wysoko poleciała w górę.
Magia prędkości nie tylko na oponach