Dzięki za miłe i tak szybkie przywitanie
to nie tak że przesiadam się z XJ na FJ. Wierna XJ ma u mnie dożywocie, sam ją odbudowałem ze stanu kompletnej ruiny (zresztą jak większość motocykli którymi jeździłem) i pozostanie towarzyszką krótkich i nieco dłuższych przejażdżek. FJ ma wypełnić lukę tam gdzie możliwości XJ się kończą : długie trasy powyżej 400 km dziennego przelotu, jazda w górach z pasażerką i pełnym obładowaniem. Jeśli któryś z szanownych kolegów zechciałby mi pomóc i podrzucić namiary na tematy mi pomocne, byłbym wdzięczny, przyznam się że w orientacji na forum i wyszukiwaniu czegokolwiek jestem cienki
na forum xj też mam ten sam problem. Problemy z którymi będę musiał się w najbliższym czasie zmierzyć to :
- zabity tylny amor (już wiem że pasuje przeszczep z cbr 1000, ale po tej operacji tył moto się podwyższa, a ja do olbrzymów nie należę, więc ta opcja nie dla mnie)
- ciągnące sprzęgło (wiem że tarcze sprzęgłowe to słaby punkt fj, ale na chłopski rozum na zużytych tarczach by się ślizgało a nie ciągnęło)
- mulastość na niskich obrotach (o tym już napisałem w starym wątku o przełożeniach)
Sorry że tak wszystko od razu w jednym miejscu, ale dla komuś oblatanemu na forum może uda się znaleźć wątek w którym byłyby informacje na w/w tematy, a ja przeglądam wszystkie wątki po kolei w nadziei że trafię na odpowiedni