Witam. Jako że będę się przesiadał na FJR a być może na TRIUMPH-a EXPLORERA 1200 to pod młotek idzie moja FJ 1200.
Stan wizualny określam na bardzo dobry jak na rocznik 1992. Przerobiłem tylko delikatnie wydech jakim dodałem z chromoniklu malutkie końcówki i rozwiert komór, poza tym zadupek jest wyżej o 15 cm.
Nowe części oraz płyny to :
-opona przód
-akumulator ( niecały miesiąc)
- klocki hamulcowe lukas sintermetal na przód
- nowe uszczelki siłownika sprzęgła
- nowe przekładki, tarcze,docisk sprzęgła
- nowy filtr oleju, olej
-nowe płyny hamulcowe
Zębatki oraz łańcuch - zestaw wymieniany 2 sezony wstecz, ale spokojnie jeszcze dwa sezony, a nawet 3 można jeździć ( smaru nie żałowałem i nigdy nie dopuszczałem do błyszczenia rolek) nie stawiałem na koło bo nie potrafię.
Lakier w 100% oryginalny, praktycznie bez większych śladów, zarysowań itp. ( woskowanie raz w miesiącu)
Opona tylna raczej do wymiany bo do końca sezonu to maks. Można by się pokusić o wymianę łożysk główki ramy, ale luzy są bardzo malutkie.
Olej bierze jak się kręci pod czerwone pole, przy spokojnej jeździe mieści się w dopuszczalnej normie. Nigdy nie zadymi przy rozruchu, natomiast delikatnie przydymia jak schodzi się pod czas jazdy z wysokich obrotów i hamuje silnikiem ( uszczelnienia zaworowe) Nie sprzedaje z kuframi. Motocykl nigdy nie miał szlifa, ale miał dwie malutkie gleby parkingowe, co widać po fabrycznych odbojach z boku, rączce oraz na kufrze bocznym. Po prostu zapakowaną chciałem postawić i się obaliła spać
Zestaw bi ksenon H4 4300 K .
Ubezpieczenie do stycznia, przegląd do 28 maja 2013. CENA 7,5 TYŚ ZŁ.
Telefon 691 688 383