Autor Wątek: Obudowa zegarów do FJRy rocznik 05, czy ma ktoś do spylenia w ładnym stanie?  (Przeczytany 3658 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mario Będzin

  • Gość
Witam,
potrzebuje obudowę zegarów do mojej fujary, coby nie zniszczona była. Moja jest gdzieniegdzie przytopiona, to pewnie zasługa jakiejś zwary w zegarach. Na tarczach, w otoczeniu śrub powstały również pęcherze. Co to za diabelstwo się z tym działo? Czynniki działania wysokiej temperatury?
Tak czy siak paskudnie wygląda, i myślałem o wymianie.
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6319
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Na tarczach, w otoczeniu śrub powstały również pęcherze. Co to za diabelstwo się z tym działo?
To taka przypadłość tych zegarów. Zwłaszcza w rocznikach 2003-2005.
Gdzieś na forum jest zdjęcie naszego forumowego kolegi Zety, obrazujące jak rozwiązał ten problem.
Pasja to nie wszystko.
 

Sniki

  • Gość
To taka przypadłość tych zegarów. Zwłaszcza w rocznikach 2003-2005.
Gdzieś na forum jest zdjęcie naszego forumowego kolegi Zety, obrazujące jak rozwiązał ten problem.

A można coś bliżej z tymi bąblami na tarczy przy śrubach? W szukajce szukam i szukam...
 

Mario Będzin

  • Gość
Dokładnie na 2 tarczach, i tylko w obrembie śrób. No i prktycznie na całej obudowie między zegarami są sznitki takie przytopione różnych wielkości. Wrzóce jakies zdjęcie ale to dopiero jutro , bo teraz nie mam możliwości.
 

Sniki

  • Gość
Dokładnie na 2 tarczach, i tylko w obrembie śrób. No i prktycznie na całej obudowie między zegarami są sznitki takie przytopione różnych wielkości. Wrzóce jakies zdjęcie ale to dopiero jutro , bo teraz nie mam możliwości.

Niestety mam te purchle przy śrubach i interesuje mnie patent na tę przypadłość. Bąble reagują na temperaturę otoczenia - im cieplej tym bardziej "pełne", na chłodzie powietrze z nich schodzi...Tarcz wymieniać raczej bym nie chciał. Jedyne co przychodzi mi na myśl to wpakowanie pod śrubki jakieś podkładki o większej średnicy, albo śruby z większymi łbami.
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6319
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Pasja to nie wszystko.
 

Mario Będzin

  • Gość
No i sprawa z pęcheżami była by załatwiona, nawet spoko to wygląda. Nawet jedna podkładeczka jest przycięta żeby cyfry nie zasłaniała:)
Tylko co tym panelem potopionym/? miał ktoś taki przypadek?