Yamaha FJR 1300A ABSrocznik 2003
przebieg 70 000 km
z polskiego salonu
jestem drugim właścicielem (kupiłem od znajomego)
Motocykl kupiony w salonie Yamaha w Krakowie przez mojego znajomego, z którym mialem kiedyś okazję polatać po Alpach (ja tu jeszcze byłem w posiadaniu FZ6 Fazera:)
FJR przeszła w moje ręce w maju 2006r (kolega przesiadł się na KTM 990 Adventure).
W ramach wyposażenia motocykl posiada:- Dynojet Power Commander - urządzenie sterujące zapłonem (+mapy i soft na CD)
- Zawieszenie Ohlins YA 052 (tylne, dedykowane FJR)
- filtr powietrza K&N - nie wymaga wymiany, tylko czyszczenia przy przeglądach.
- dwa siedzenia - oryginalne i customowe, dedykowane do dlugich przelotów (twardsze, tyłek się nie odparza w gorące dni, polecam. Widać je na tym zdjęciu:
http://bikepics.com/pictures/594213/)
- dwie szyby - oryginalną i szybę customową, dwuczęściową (ja z niej nie korzystam, bo ona kompetnie nie przepuszcza powietrza - w gorące dni można się za nią ugotować). Oczywiście wysokość szyby jest regulowana elektrycznie, jak w każdej FJR. Tę drugą szybę widać na zdjęciach pod tym linkiem:
http://bikepics.com/members/rfk76/03fjr1300/ - dwa oryginalne kufry boczne + top case Givi Maxia 52l, z oparciem i bagażnikiem na klapie (można naprawdę spakować poł chałupy).
- podgrzewane manetki
- oryginalny bagażnik, który został zastąpiony stelażem pod kufer GIVI
- mam gdzieś tez jeszcze takie dodatkowe nakładki, dzięki którym buty nie mokną w czasie jazdy w deszczu (ja ich nie zakładałem, są nowe, nigdy nie używane)
Historia:- żadnych wypadków czy nawet szlifów (wiem, trudno w to uwierzyć, więc jestem gotów z poważnie zainteresowanym Klientem podjechać do dowolnie wskazanego serwisu Yamaha, także zgodzę się na prześwietlenie po VINie)
- jedna gleba parkingowa, po której została drobna pamiątka w postaci rysy na prawej owiewce - pokazuję ją dokładnie na youtubie - link poniżej (ale taka blizna tylko zdobi wojownika, wiec no stress)
- przegląd co każde 10k km (olej Mobil 1 Racing 4T pełen syntetyk)
W czasie przeglądu przedsezonowego wiosną 2009 zrobione:
- nowy akumlator (Varta)
- założone opony Michelin Pilot Road 2 (2CT), stan bdb.
- wymienione smary w wale kardana
- nowe klocki hamulcowe (przód i tył)
- motocykl od nowości garażowany (zimą wyjęty akumlator, motocykl pod pokrowcem)
no i to wszystko.
18 marca 2010 - przegląd przedsezonowy zrobiony w autoryzowanym serwisie Yamaha (MotoStyl na Targowej w Warszawie), oczywiście wymiana oleju, filtra oleju, czyszczenie filtra powietrza. Motocykl jest więc przygotowany na kolejne 10k km i wg opinii serwisu (cytat) "jego stan przypomina motocykl po 20k km, a nie 70k km"!
FJRka była przeze mnie używana w celach dalekiej turystyki:
oraz do codziennych dojazdów do pracy. Sprzedaję ją, bo kupiłem inny motocykl.
Moto do obejrzenia w Starej Miłosnej pod Warszawą lub na Sadybie po wcześniejszym umówieniu się. Jazda testowa tylko jako plecak - chyba, że ktoś mi zostawi pełną kwotę jako zastaw i nie jest początkującym motonitą.
tel. 601 996 998 - nie odpowiadam na smsy.
Cena: 25 900 zł
Tutaj parę ujęć, które pokazują aktualny stan motocykla:
Zdjęcia z 4 kwietnia 2010r: