Autor Wątek: Witam!  (Przeczytany 7261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaccu

  • Gość
Witam!
« dnia: 2014-12-13 18:52 »
Witam serdecznie! Od kilku lat chcę powrócić do motocykla, najpierw w oko wpadły mi choppery, później Honda Varadero, a teraz kolega dał mi namiar na Yamahę FJR 1300, szpanerem nie jestem więc choppery poszły w zapomnienie, turystyki wpadły mi bardziej w oko. Jako że jestem kierowcą zawodowym widzę w nich potencjał jaki mogę wykorzystać. Jako, że szanuje swe pieniądze (zwłaszcza te wydawane) moja decyzja o zakupie ma być przemyślana i zdecydowana aby nie było później pretensji nie wiadomo do kogo! Na temat Hondy Varadero już wiem prawie wszystko-teoretycznie, mam nadzieje , że moje pytania na temat tego moto zostały wyczerpane, to samo chcę uczynić to samo na temat FJR, mam nadzieję że pomożecie w tym temacie, oczywiście zamierzam zapoznać się z forum i poszukać odpowiedzi które już są na tym forum! Pozdrawiam serdecznie!
 

Strażak

  • Gość
Odp: Witam!
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-12-13 19:29 »
, mam nadzieję że pomożecie w tym temacie, oczywiście zamierzam zapoznać się z forum i poszukać odpowiedzi które już są na tym forum! Pozdrawiam serdecznie!

Dobrze trafiłeś. tutaj jest kopalnia wiedzy :P witaj
 

Offline JureŁ

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6821
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 była srebrna, była czarna, jest brązowa.
Odp: Witam!
« Odpowiedź #2 dnia: 2014-12-13 19:46 »
Cześć, jest tu kilku fachowców, którzy wszystko wiedzą. Dobrze trafiłeś.
The Wheels need to spin.
 

Offline kamilos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2409
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3CY 1990, Pannonia , jawa, wsk
Odp: Witam!
« Odpowiedź #3 dnia: 2014-12-13 20:52 »
Witaj.
"Nie polemizuj nigdy z idiotą! Najpierw ściągnie Cię na swój poziom, a później zniszczy doświadczeniem"

Kamil
 

Karson

  • Gość
Odp: Witam!
« Odpowiedź #4 dnia: 2014-12-13 23:01 »
Witam serdecznie!