Moja FJR nadal na sprzedaż Witam wszystkich Może nie do końca sprecyzowałem moje ogłoszenie więc to robię.
Na sprzedaż moja piękna i niedoceniona FJR 1300. Motocykl w moich rękach od 2008roku z przebiegiem 56tyś km. Od tego czasu nawinąłem ze 100tyś km zwiedzając prawie całą Europę bez najmniejszych problemów. Nadal uważam, że jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym mimo upływających lat. Gdyby nie fakt iż kupiłem inny motocykl nadal byłaby ze mną a tak pozostało mi poszukać opiekuna do FJRki w pełni znaczenia tego słowa. Żal mi ją sprzedawać ale cóż pora na zmiany.. Wszystkie czynności serwisowe robione na czas oraz na podzespołach oryginalnych Yamaha potwierdzone fakturami. Obecnie na liczniku wybiło 156tyś km ale oczywiście ja nic strasznego w tym nie widzę i można zrobić następne 100tyś km. Dbałem i dbam o FJR pod każdym względem. Służyła mi tylko do dalekich tras do których została stworzona. Żadnego stawiania na kole czy coś podobnego. Starałem się również przez ten okres 6 lat doposażyć ją w miarę możliwości oraz ulepszyć komfort podróżowania .
A teraz trochę danych.
Historia: Motocykl miał jakąś delikatną przewrotkę na lewą stronę pewnie we Francji ale nic poważnego. Rama i inne rzeczy były proste. Sprawdzone zaraz po zakupie. Zdjęcia motocykla zachowałem w jakim stanie go kupowałem. W moich rękach bez żadnej kolizji i wypadku.
Odblokowany. Wykorzystywany tylko do celów turystycznych na długie trasy po Europie
Kufry oryginale były malowane a jeden z nich naprawiany przez sprzedającego z tego co pamiętam ale zaznaczam, że są w pełni sprawne i nie uszkodzone gotowe do zamontowania w motocyklu.
Kolor motocykla srebrny – nie malowany oryginalny bynajmniej nie przeze mnie a ja o niczym innym nie wiem.
Dane motocykla:Motocykl : FJR 1300 (RP04)
Rok produkcji : 2001
Kolor : srebrny
Przebieg obecny: 156tyś km
Kraj pochodzenia : Francja
Wyposażenie motocykla:- Sprężyny Ohlins w przednim zawieszeniu (lagach) - twardość 10
- Amortyzator tylny Wilbers z ręczną regulacją napięcia sprężyny, odbiciem itp.
- Elektroniczny wyświetlacz biegów (świeci na kolor zielony) – fajna sprawa
- Elektroniczny wyświetlacz temperatury zewnętrznej, ładowania akumulatora, sterowania
grzanymi manetkami (świeci na kolor czerwony)
- Instalacja elektryczna z uchwytem pod nawigację Garmin Zumo + antenka TMC
- Grzane manetki Daytona z regulacją stopnia grzania (cztery stopnie)
- Kanapa siedzenia obszyta na nowo ze znaczkiem FJR.
- Metalowy tylny stelaż pod kufer centralny z płytą GIVI i systemem mocowań monokey.
- Metalowy stelaż pod kufry boczne GIVI z systemem mocowań monokey. Unikatowy zestaw
tych stelaży już nie produkowany na rynku.
- Crashpady silnika – ochrona przed uszkodzeniem
- Osłona aluminiowa na chłodnicę chroniąca przed uszkodzeniem od kamieni, owadów itp.
- Pokrowiec skórzany na bak w kolorze szarym chroniący zbiornik paliwa przed uszkodzeniem
- Dodatkowe zasilanie pod siedzeniem, przy kierownicy – ładowanie telefonu itp.
- Kufry boczne oryginalne - 2szt. w komplecie z motocyklem
- Kufer centralny GIVI E55 z bagażnikiem i dodatkowym światłem STOP - 1szt.
- Kufry GIVI E41 – 2szt.
- Szyba turystyczna GIVI D134ST + oryginalna
- Oryginalny tylny stelaż z płytą GIVI pod system mocowań monokey
- Oryginalny tylny amortyzator
- Oryginalne sprężyny przednich lag
- Torba na bak 9l Niche + pokrowiec wodoodporny
- Kufer aluminiowy zamykany na kluczyk, montowany na tylnej kanapie do stelaży bocznych,
zrobiony na zamówienie.
- Przewody hamulcowe w oplocie stalowym firmy HEL (przód motocykla)
- Osłony ochronne na nogi , chronią nogi przed wodą, błotem itp.
- Klamki sportowe ze stopniową regulacją poprawiające komfort czucia zmiany biegów i
hamulca przedniego
- Alarm motocykla + pilot
- Komplet zapasowych kluczyków do motocykla i kufrów.
- Pokrowiec na motocykl.
- Torby wewnętrzne GIVI T468 do kufra GIVI E55 oraz kufrów GIVI E41 – 3szt.
Uwaga:Oczywiście resztę części oryginalnych wyjętych z motocykla i zastąpionych nowymi (innymi) dorzucam gratisowo tak jak powyżej w opisie. Czyli np. (oryginalny stelaż z płytą, oryginalny amortyzator tylny, oryginalne sprężyny przednie, klamki, oryginalna szyba, oryginalne przewody hamulcowe przód). Nawet części używane, które pozostały po wymianie jak np. łańcuszek rozrządu, napinacz, termostat, grzane manetki a także panewki lag przednich dorzucę gratis. Panewki lag np. są w bardzo dobrym stanie więc jak coś to będą na zapas.
Przegląd motocykla 02.08.2015 + ubezpieczenie do 11.08.2015 – aktualneOpis moich przeglądów: Olej silnikowy Yamalube lub Castrol 10W40 półsyntetyk – wymiana co 6tyś km
Filtr oleju KN-148 lub zamiennik MIW– wymiana co 6tyś km
Wymiana oleju w lagach Castrol 10W – co roku
Wymiana oleju w kardanie Castrol 75-140 – co roku
Synchronizacja przepustnic – co 10tyś km
Sprawdzenie luzów zaworowych co 40tyś km
Smarowanie łożyska główki ramy co 20tyś km
Wymiana płynu hamulcowego przód i tył – co dwa lata
Co wymieniono dawno i nie dawno przy motocyklu:Przy 57 tyś km wymiana uszczelniaczy przednich ARI134
Przy 57tyś km wymiana panewek lag przednich oryginał Yamaha
Przy 57tyś km wymiana tulei, uszczelniaczy tylnego wspornika amortyzatora oryginał Yamaha
Przy 57tyś km wymiana łożysk główki ramy – oryginał Yamaha
Przy 89tyś km wymiana świec zwykłych na świece irydowe – NGK CR8EIX
Przy 89tyś km wymiana oryginalnego filtra powietrza na filtr powietrza KN YA-1301
Przy 89tyś km wymiana tylnego amortyzatora Wilbers z ręczną regulacją napięcia sprężyny
Przy 89tyś km wymiana sprężyn w przednich lagach na Wilbers
Przy 100tyś km wymiana łańcuszka rozrządu i napinacza – oryginał Yamaha
Przy 106tyś km wymiana uszczelnienia pompy wody ( oryginał Yamaha)
Przy 126tyś km wymiana termostatu ( oryginał Yamaha)
Przy 126tyś km wymiana łożysk koła przedniego – NTN
Przy 126tyś km wymiana sprężyn w przednich lagach na Ohlins (twardość 10) najlepsze
Przy 140tyś km wymiana łożysk główki ramy – Koyo kulkowe SAC 3055-1
Przy 147tyś km wymiana uszczelniaczy przednich ARI134
Przy 147tyś km wymiana panewek lag przednich oryginał Yamaha
Przy 147tyś km wymiana przednich przewodów hamulcowych na stalowe w oplocie HEL
Przy 147tyś km wymiana płynu hamulcowego przód i tył
Przy 156tyś km synchronizacja przepustnic
Przy 156tyś km wymiana oleju w kardanie
Ogólnie:Płyn hamulcowy – ok
Klocki hamulcowe SBS przód i tył – ok
Luz zaworowy - ok
Akumulator – ok
Tarcze hamulcowe - ok
Stan obecny motocykla:Opony mają jakieś 9tyś km (jeździć można)
Do wymiany olej silnikowy + filtr (jeździć można) – serwis na wiosnę 2015r
Do przesmarowania łożysko główki ramy (jeździć można) – serwis na wiosnę 2015r
Do wymiany olej w lagach – serwis na wiosnę 2015r
Do wymiany świece – serwis na wiosnę 2015r.
Moje podróże na FJR:http://www.damy-rade.interkar.pl/podroze.htmlZdjęcia FJR: https://picasaweb.google.com/Savii71/FJR130011102014?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMncpZu445KpzAE&feat=directlinkFilm jak chodzi przy 156tyś km:Oryginalne kufry:https://picasaweb.google.com/Savii71/KufryOryginalne?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJDW6v31w8_ERQ&feat=directlinkKufer GIVI E55 https://picasaweb.google.com/Savii71/KuferGiviE55?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNqpxa2FsN_ENg&feat=directlinkKufry GIVI E41https://picasaweb.google.com/Savii71/KufryGiviE41?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJLW68Hxz4qIfQ&feat=directlinkPozdrawiam
Sławek
Jak ktoś byłby zainteresowany to proszę o kontakt na e-mail : kapeluszowaty@poczta.onet.pl
lub telefonicznie pod numerem 694861714
Cena za całość (wszystko) to - 15tyś zł