Autor Wątek: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm  (Przeczytany 2899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fiflak

Cześć,,
tym razem mam do sprzedania nowe kości do obniżenia tylnego zawieszenia. Nie zdążyłem ich założyć.
Kości są produkcji Kazika, więc jakość jest gwarantowana :)
Materiał- nierdzewka o gr. 6 mm. Rozstaw otworów 195 mm co daje podobno obniżenie o 2,5  - 3cm.
Cena 190 zł + przesyłka 10 zł.
 

Offline Zeta

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 4981
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 RP085
Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #1 dnia: 2022-01-18 19:45 »
Jakość wykonanie to nie wszystko. Kazik bladego pojęcia nie ma o wytrzymałości stali. Rozróżnia tylko nierdzewkę i inne. Zwróciłem mu już kiedyś uwagę. Kości powinny być cechowane, lub mieć wybite numery przez co fabryka podpisuje się pod wyrobem ponosząc za nie odpowiedzialność. Poza tym, na co zwrócił mi uwagę forumowicz kości są błędnie wykonane. Kształt powinien być taki jak na zdjęciu poniżej. Jak toś chce ryzykować to proszę bardzo.

Regulamin forum zabrania krytyki, ale tu zabieram głos ze względów bezpieczeństwa.

Poniżej przykładowe kości od Kawasaki.
 
The following users thanked this post: Dziaders

Offline pol ski

Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #2 dnia: 2022-01-18 22:47 »
Kazik bladego pojęcia nie ma o wytrzymałości stali.
Baaardzo merytoryczny wpis, godny praworządnego moderatora  :thumb
fabryka podpisuje się pod wyrobem ponosząc za nie odpowiedzialność
biegły napisze - wada materiałowa
Oryginał z wybitym numerem, świadczy o stali miękkiej
https://www.metfix.com.pl/porownanie-klas-wytrzymalosci-stali-weglowej-i-nierdzewnej/
https://www.mtmstal.pl/informacje-techniczne/klasyfikacja-stali
Kształt powinien być taki jak na zdjęciu poniżej
https://www.metisse.de/hoeherlegung-yamaha-fjr-2425.html
Rozróżnia tylko nierdzewkę i inne.
= spójne, merytoryczne  :D
Tak na logikę, jeśli już, co pierwsze  strzeli "kiwak" ze stopu aluminium, czy kości ze stali?  :hmmm  ;-)
Im mniej ludzie myślą, tym więcej mówią...  - "Monteskiusz"
 

Offline fiflak

Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #3 dnia: 2022-01-18 22:47 »
Pokaż przykładowe kości do FJR-y bo o tym mowa. Może Kazik się wypowie na temat swoich wyrobów.
Oj Zeta, zeta.
 

Offline Zeta

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 4981
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 RP085
Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #4 dnia: 2022-01-19 07:43 »
Fiflak, nie Zetuj mi tu, tylko się rozsądnie zastanów. Chcesz mieć kogoś na sumieniu tylko dlatego że kiedyś wywaliłeś kasę i teraz chcesz ją odzyskać?


Baaardzo merytoryczny wpis, godny praworządnego moderatora 

Bo go znam i wiem co sobą reprezentuje. Kunsztu mu nie brakuje, ale wiedzy. O wytrzymałości stali i wykresie żelazo-węgiel nawet nie słyszał.
I nie ma co się oburzać. Mówiłem mu to. Doskonale o tym wie.

Kształt powinien być taki jak na zdjęciu poniżej
https://www.metisse.de/hoeherlegung-yamaha-fjr-2425.html
Oczywiście masz rację. Za granicą nie robią dziadostwa.

Co do fotki. Myślisz, że te zaokrąglenia są takie bo im tak pasowało?

Polski, nie chce mi się już pisać. Kup sobie od Kazika to gówno i śmigaj.


I ostatnia sprawa. Pękło. Rzeczoznawca stwierdza przeróbki w zawieszeniu poprzez montaż łączników bez atestu.  :hmmm
Powodzenia życzę w otrzymaniu odszkodowania. :thumb


 

Offline Student

Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #5 dnia: 2022-01-19 14:19 »
Darku

Nikt Ci nie ujmuje wiedzy ws. obróbki metalu itd ale czy sprawdzałeś twardość i stop oryginalnych kość?
Ponadto gdyby to była technologia kosmiczna Yamahy to w  "Ameryce" nie sprzedawano by regulacji do FJR na śrubie rzymskiej - no bo przecież wytrzymałość gwintu jest nieporównywalnie mniejsza na zrywanie niż jednorodnej stali.

A na koniec - ktoś się zastanowił jakie tam działają siły ? praktycznie żadne.



Nie można być chujem i oczekiwać, że inni będą cię traktować z szacunkiem. To prawda stara jak świat, a do niektórych wciąż nie dociera… że na szacunek, tak samo jak na chleb, emeryturę i konto w banku, trzeba sobie zapracować.
 

Offline Zeta

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 4981
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 RP085
Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #6 dnia: 2022-01-19 15:11 »
A na koniec - ktoś się zastanowił jakie tam działają siły ? praktycznie żadne.

To podwiąż drutem, a zobaczymy.  :D

Nikt Ci nie ujmuje wiedzy ws. obróbki metalu itd ale czy sprawdzałeś twardość i stop oryginalnych kość?

Stop sprawdzał nasz Moderator i polegam na jego opinii.  https://metinvestholding.com/pl/products/steel-grades/s355jr
A ze stalą nierdzewną mam do czynienia na co dzień. Są różne, wiem jak źle się to gó...no obrabia i wiem jak może być słaba.  Ona nie rdzewieje i tylko dobrze wygląda. Tyle jej zalet.
 

Offline Student

Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #7 dnia: 2022-01-19 17:05 »
Drutem się nie da bo wektor tylko w jedną stronę ale rzymska spokojnie robi robotę.

Co więcej z tego co wiem Kazik zrobił to ze sporo grubszej stali tak ok. 30% niż oryginał.
Nie można być chujem i oczekiwać, że inni będą cię traktować z szacunkiem. To prawda stara jak świat, a do niektórych wciąż nie dociera… że na szacunek, tak samo jak na chleb, emeryturę i konto w banku, trzeba sobie zapracować.
 

Offline fiflak

Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #8 dnia: 2022-01-19 17:30 »
Słyszałem, że nie jedna osoba jeździła na Kazikowych kościach i nikt nie miał z nimi problemu, czytaj wypadku.
 
The following users thanked this post: Student

Offline Zeta

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 4981
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 RP085
Odp: Nowe kości do FJR obniżające zawieszenie o 2,5 cm
« Odpowiedź #9 dnia: 2022-01-19 20:15 »
A ja wiem, że był tu  jak jeden taki kości skrócił i pospawał bo chciał podnieść zawieszenie. Przecież mu wolno, bo to jego moto  :bmwrider