Autor Wątek: V-tam :-)  (Przeczytany 13498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« dnia: 2009-08-10 08:30 »
Witka,
wolaja na mnie KLOSZ, mieszkam sobie w miescie Uć.
FJRy jeszcze nie mam, ale zaczynam do niej podchody. Moze na nastepny sezon cos z tego wyjdzie. Poki co smigam na Hondzie CB 750 Seven-Fifty, ale jak wyzej napisalem nosze sie z zamiarem zmiany i wybor padl wlasnie na FJR.

Na dobry poczatek chcialem poczytac sobie tutaj to co pisza posiadacze i znawcy tematu FJRy. Wszak poznac opinie uzytkownikow to najlepszy sposob na poznanie motocykla zanim sie go kupi.

Jak ktos z Lodzi zobaczy na ulicy czarna sevenke z obodblaskowanym kierownikiem (kamizela + naramienniki odblaskowe) znaczy sie to ja ;-). Nie bez powodu co poniektorzy okrzykneli mnie tytulem "Mr. Kamizelka"  8)
 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
V-tam :-)
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-08-10 10:29 »
Witaj.
?yczę miłej lektury :wink:
 

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-08-10 10:46 »
Przy okazji chetnie uslysze opinie, czy zmiana z CB 750 Seven-Fifty, ktora cwicze trzeci sezon i przelatalem jakies 25 tys km, na FJR to dobry pomysl? Wiek chrystusowy juz przekroczylem, w glowie mam mniej wiecej poukladane, jezdze motocyklem na co dzien do pracy i lubie z zona wyskakiwac sobie na przedluzone weekendy w rozne zakatki Polski i Europy. Sevenka sie troche za bardzo meczy w takich wyjazdach (2 osoby + kufry) i stad pomysl zmiany na cos mocniejszego. Kardan i owiewki przekonaly mnie do FJR (wczesniej myslalem o pozostaniu przy golasie, ale jednak XJR czy CB 1300 w zakresie turystyki wypadaja mizernie przy FJRce). Oczywiscie wszystkim sie da pojechac, ale chodzi  jeszcze o to, zeby byla z tego przyjemnosc.
 

Eskimos

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-08-10 12:25 »
No i kolejny z PRM - coraz nas więcej ;) Hejhej !

A zmiana z chądy jest zawsze dobra  :P
 

Guest

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #4 dnia: 2009-08-10 12:51 »
account deleted
 

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #5 dnia: 2009-08-10 12:52 »
Powitac, powitac :)

Eskimosie:

?iii tam. Hunda tez dobra jest, tylko nie widze w ofercie Hundy odpowiednika FJRy, XX mi sie nie podoba za grosz, a PanEuropa to juz za duzy kloc jak na dojazdy co dzien do pracy w miescie.

W weekend probowalem sie przekonac do XXa, ale jakos nie dalem rady. Jezdzilem, jezdzilem i caly czas bylo jakos nie tak. Niby moc jest, niby fajnie przyspiesza, ale... jakos nie tak sie na tym siedzi. Musze gdzies upolowac jakis egzemplarz FJRy i sie tym troche przeturlac, zeby nabrac przekonania na 100%.
 

mireckii

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #6 dnia: 2009-08-10 14:14 »
Cześć!!! FJR to dobry wybór!!!
Motocykl nadaje się do codziennej jazdy jak i do większych wypadów.
?adny,wygodny,sprytny,ekonomiczny itd...
Więcej dowiesz się już z FORUM!
 

Offline kamilos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2409
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3CY 1990, Pannonia , jawa, wsk
V-tam :-)
« Odpowiedź #7 dnia: 2009-08-10 17:45 »
Witaj  :D
"Nie polemizuj nigdy z idiotą! Najpierw ściągnie Cię na swój poziom, a później zniszczy doświadczeniem"

Kamil
 

Jacek

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #8 dnia: 2009-08-10 20:45 »
Hej.
FJR jak najbardziej tak.
 

Offline daxista

V-tam :-)
« Odpowiedź #9 dnia: 2009-08-11 09:59 »
Cytat: "KLOSZ"
Powitac, powitac :)

Eskimosie:

 a PanEuropa to juz za duzy kloc


gabarytowo te dwa motocykle nie różnią się bardzo - fjr jest krótsza, ale ma większy rozstaw osi - wagowo też zbliżone - plus na rzecz yamahy to że po odpięciu bocznych kufrów wyglada normalnie.
Motocykl jest jak wódka - poniżej litra nie warto  kupować
 

Guest

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #10 dnia: 2009-08-11 10:12 »
account deleted
 

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #11 dnia: 2009-08-11 11:28 »
Cytat: "daxista"


gabarytowo te dwa motocykle nie różnią się bardzo - fjr jest krótsza, ale ma większy rozstaw osi - wagowo też zbliżone - plus na rzecz yamahy to że po odpięciu bocznych kufrów wyglada normalnie.


No wlasnie. Pan Europa bez kufrow nie wyglada w ogole ;-). Poza tym nawet rozpatrujac oba motocykle bez kufrow, chyba jednak FJR jest wezsza co tez ma znaczenie w miescie. Wagowo FJR z rocznikow 2003-2005 (bo w takie ew. bede celowal) chyba tez jest nieco lzejsza od Europlana.
 

Lis

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #12 dnia: 2009-08-11 15:51 »
V-taj! ;)
 

FJ-Adrian

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #13 dnia: 2009-08-14 14:28 »
Witam na naszym Forum
 

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-09-19 19:00 »
No i stanelo na roczniku 2001.

O:
http://picasaweb.google.pl/KonKLOSZ/FJR#

Jest zajeeeeefaaaajjjjnieeee.
Po przesiadce z Hundy CB 750 Seven-Fifty przez pierwsze 200 km na trasie czulem sie jak pilot odrzutowca  8) .

Co do tlumikow, to ewentualnie rozwazam zamiane na oryginaly, ale to dopiero jak sie przekonam jak pracuja z dbKillerami na ktore wlasnie czekam.
 

mireckii

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #15 dnia: 2009-09-19 19:08 »
gratulacje !!
 

kalina

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #16 dnia: 2009-09-19 19:40 »
Również gratuluję - sprzęt w jedynie słusznym kolorze  :D

Te tłumiki mi trochę zmieniają obraz FJR ale ufam że brzmią tak że mucha nie siada  :D
 

KLOSZ

  • Gość
V-tam :-)
« Odpowiedź #17 dnia: 2009-09-19 19:50 »
Muchy to od nich padaja w promieniu kilometra....a nie siada to nawet odwazny bocian ! ;-)