Autor Wątek: Powitanie  (Przeczytany 17825 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Glonas

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #15 dnia: 2011-03-15 21:36 »
Witam Opole w naszym gronie. :icon_biggrin:
 

Offline jarczoq

Odp: Powitanie
« Odpowiedź #16 dnia: 2011-03-15 22:27 »
Witam i o szczegóły pytam : dlaczego wymarzyłeś sobie akurat to ?
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !
 

Lis

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #17 dnia: 2011-03-15 23:03 »
Cześć! ;)
 

Orzech74

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #18 dnia: 2011-03-15 23:13 »
Jak widzisz w podpisie jeździłem kilkoma  innymi motorami. Rozpocząłem od FZ750 który w tamtych czasach był jednym z najlepiej technicznie rozwiniętych motocykli, później Honda SC24, to ta przed dualem - także turystyk i w zeszłym roku zgłupiałem i kupiłem typowego plastika. Tylko na 200km i sprzedałem - pozycja z uwagi na kręgosłup odpada. poza tym wyglądałem na tym jak bym siedział na dziecinnym rowerku, tyłek na tylnym kole, a kask na przednim, nogi nie mieściły się pod owiewki - totalna porażka. Więc kupiłem to co zawsze się podobało i jest praktyczne, a że trafiła się biała perła, kolor który mi odpowiada - szczęście. Motocykl łączy szybkość z wygodą i przydatnością zachowując przy tym zwrotność i łatwość prowadzenia.
 

Offline jarczoq

Odp: Powitanie
« Odpowiedź #19 dnia: 2011-03-15 23:46 »
FZ 750 był pierwszą Yamą z pięcioma wentylami na garnek  -  taka odpowiedź na GPZ900 i VF-a. A później Honda zrobiła NR-ę.
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !
 

Offline ducati996

  • Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6957
  • Thanked: 15 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: FJ 1200'89 3CY, XL 600 RM-G'86, WSK 125'80
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #20 dnia: 2011-03-16 18:17 »
Witaj!!!! Z FJR będziesz pan zadowolony!!!
FZ 750 był pierwszą Yamą z pięcioma wentylami na garnek  -  taka odpowiedź na GPZ900 i VF-a. A później Honda zrobiła NR-ę.
I pierwszą seryjną "750" z setką kobył na pokładzie.
 

Offline jarczoq

Odp: Powitanie
« Odpowiedź #21 dnia: 2011-03-16 19:47 »
A nie VF750 ?!
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !
 

Orzech74

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #22 dnia: 2011-03-16 20:07 »
Nie wiem co było pierwsze, ale wiem że była cudowna do ostatniego zakręty w Bieszczadach.
 

Offline jarczoq

Odp: Powitanie
« Odpowiedź #23 dnia: 2011-03-16 20:23 »
I co z tym ostatnim zakrętem ?
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !
 

Orzech74

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #24 dnia: 2011-03-16 21:00 »
Z zakrętem nic, zakręt jak zakręt ale był pierwszy pokonywany szorując "tyłkiem" po asfalcie, zgodnie z prawami fizyki ruchem prostoliniowym, w barierę energochłonną, a dokładnie jej końcówkę. Później był czas na spokojne leżenie na świeżo przebijającej się trawce czekając na lawetę, a trzy dni później moja żona przestał się do mnie odzywać (na kilka dni) bo kupiłem Hondę. Generalnie miałem więcej szczęścia niż rozumu, po uderzeniu  moto w końcówkę bariery odpadła 1/3 tylnej felgi o boku nie wspominając. Ja uderzyłem w leżący motor i zostałem na drodze, a za barierką pięknie polożony kamienisty strumyk tylko, że kilka metrów poniżej poziomu drogi.
 

U-vox

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #25 dnia: 2011-03-16 21:11 »
To witają Mazury, Warmia i jeszcze (obecnie)  Północne Mazowsze.
 

mireckii

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #26 dnia: 2011-03-16 21:30 »
Witam!
 

Offline ducati996

  • Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6957
  • Thanked: 15 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: FJ 1200'89 3CY, XL 600 RM-G'86, WSK 125'80
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #27 dnia: 2011-03-17 07:46 »
Z zakrętem nic, zakręt jak zakręt ale był pierwszy pokonywany szorując "tyłkiem" po asfalcie, zgodnie z prawami fizyki ruchem prostoliniowym, w barierę energochłonną, a dokładnie jej końcówkę. Później był czas na spokojne leżenie na świeżo przebijającej się trawce czekając na lawetę, a trzy dni później moja żona przestał się do mnie odzywać (na kilka dni) bo kupiłem Hondę. Generalnie miałem więcej szczęścia niż rozumu, po uderzeniu  moto w końcówkę bariery odpadła 1/3 tylnej felgi o boku nie wspominając. Ja uderzyłem w leżący motor i zostałem na drodze, a za barierką pięknie polożony kamienisty strumyk tylko, że kilka metrów poniżej poziomu drogi.

Kurde...już mi się chłopie podobasz!!! Spokojny poetycki opis to jest to!!!

A nie VF750 ?!

A no nie...FZ była pierwszą 750 która przekroczyła tą magiczną granicę...http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/yamaha/fz750/fz750.htm
« Ostatnia zmiana: 2011-03-17 07:49 wysłana przez ducati996 »
 

Orzech74

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #28 dnia: 2011-03-17 18:34 »
Czy była pierwsza powyżej 100KM czy nie - dla mnie nie ma znaczenia, sprzęt był zaje... i polecam wszystkim. A teraz mam coś jeszcze lepszego i jak tylko pomyślę to "szczerzę kły".
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #29 dnia: 2011-03-17 20:30 »
Witam
Pasja to nie wszystko.