Autor Wątek: Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.  (Przeczytany 15001 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Crazy

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« dnia: 2008-02-08 12:17 »
Witam :)                                                                                                                                                                                                      Z zawodu jestem mechanikiem , w motocykle bawie się od 15 lat. Miałem ich ponad 60 , wtym takie wynalazki jak BMW Sahara z 1941 r. czy np. motocykl z śilnikiem 1600 od VW                            Busa.                                                                                                  
Obecnie mam FJ 1200 przerobioną na draga :D : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f10cc07d736de5c7.html
 i V-Maxa wersja USA z V-boosterem :shock:  :                          http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecccf69b355f4696.html                                                                                                                                           Pozdrawiam wszystkich na forum .  8)
 

kosafj

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #1 dnia: 2008-02-08 18:21 »
8)
Witamy!
Każdy mechanik się przyda.
pozdrowionka!
 

karson

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #2 dnia: 2008-02-10 00:01 »
witam serdecznie podobnie jak Ty zaczynalem przygode z motocyklami  od Weteranow, posiadalem min. takie motocykle jak Zundapp K-600 41r,Norton 500 36r,B.S.A 500 38r, moze kiedys uda nam sie pogadac na te tematy...
 

kalina

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #3 dnia: 2008-02-10 00:10 »
Cześć - fajne masz te "zabawki"  :D  V-MAX do dzisiaj mi się śni  :wink:
 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #4 dnia: 2008-02-10 19:27 »
Serdecznie witam.
Fajny ten drag.Podoba mi sie. :D
 

Crazy

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #5 dnia: 2008-02-11 08:28 »
Witam  8)  O Weteranach zawsze chętnie pogadam  a co do snu o V-Maxie sen może się spełnić ,  na początku sezonu będę go sprzedawał  :lol:  Pozdrawiam wszystkich.
 

FJ-Adrian

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #6 dnia: 2008-02-11 17:44 »
Fainy Drag, :)

Ale jedyne co mi przypomina w nim FJ to silnik  :)
 

Crazy

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #7 dnia: 2008-02-11 18:11 »
Nie tylko śilnik  :D  rama też jest od FJ , tylko extremalnie przerobiona.                                                                                  Podobnie wahacz tylny i amor , praktycznie tylko przód i zbiornik paliwa są z innch motocykli .                                    
 

mailman

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #8 dnia: 2008-02-11 21:07 »
robi wrażenie - drag oczywiście. witaj na forum
 

Offline Joe

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • Status GG
  • MoTo: FJ12 3CW '90
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #9 dnia: 2008-02-13 18:47 »
Witam kolege, muszę przyznać że Drag kosmiczny, pierwszy jaki wydziałem z FJ z 4 lata temu, czyzby byl to rodzynek, którego nigdy nie sprzedasz... (pytam z ciekawości)
 

Crazy

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #10 dnia: 2008-02-14 21:26 »
Witam :-)  Draga narazie się niepozbywam  :wink:  obecnie ma pojemność 1200 ale za kilka miesięcy wzrośnie do 1400 i dojdzie podtlenek azotu ( Nitrous Oxide Systems ) dwie polerowane butle  :lol:                                                                                                                                                                                  Pozdrawiam
 

Offline Joe

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • Status GG
  • MoTo: FJ12 3CW '90
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #11 dnia: 2008-02-14 21:57 »
stary!! przerażasz mnie... :shock:  ja skromnie myślałem o 1300(w swojej) ale o 1400 też czytałem na jakiś niemieckich stronach, z tym że to opcja bardziej kosztowna,
i jeszcze nitro... to już prawdziwy kosmos,

Pozdrawiam
 

kalina

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #12 dnia: 2008-02-14 23:57 »
gdyż zostałem zaintrygowany  :wink:  to zapytam jak to zrobić?

Są jakieś set-y tuningowe na 1400? No i jak ma się to do mocy etc?
 

FJ-Adrian

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #13 dnia: 2008-02-15 11:09 »
Mozemy temat

Silnik przerobka z 1200 na 1400 w nowy thread wpisac? Bo nigd sie nie polapie tutaj co gdzie  bylo pisane
 

kalina

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #14 dnia: 2008-02-15 12:14 »
 

Berger

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #15 dnia: 2008-02-21 16:31 »
Szacuneczek przesyłam, Panie kolego  8) , jestem pod wrażeniem.
 

Szoszo

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #16 dnia: 2008-02-25 20:52 »
Cześć Crazy. Nie będe pytał skąd taki nick na Forum :-)) bo oglądałem Twoja galerię.
Bielsko-Biała pozdrawia
 

Crazy

  • Gość
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #17 dnia: 2008-03-02 19:36 »
To nietylko nick na forum  :lol: Pozdrawiam :-)
 

mgrbodzio

  • Gość
Powitanie
« Odpowiedź #18 dnia: 2008-09-22 09:00 »
Dzisiaj jestem pierwszy raz wśród szacownego grona miłośników motocykli Yamaha. Witam wszystkich serdecznie, licząc na ciepłą współpracę i wymianę pogladów oraz pomoc w rozwiazxywaniu problemów. Sam również trochę ich rozwiązałem, zanim osiagnąem wiek 60-latka.
Moja aktualne dewiza: "Więc łap dzień każdy i nie wierz ni trochę w złudnej przysłości obietnice płoche" czyli polskie carpe diem... :)  

Jak na razie jestem na etapie łapania i kompletowania: prawego tłumika w bardzo dobrym stanie do FJR 1300 r. prod. 2008, wspornika do tego tłumika oraz crasch padów i kufrów bocznych  a także płyty pod kufer centralny, toreb wewnętrznych do tych kufrów. Proszę o informacje, gdzie mogę te rzeczy kupić używane oraz nowe i jake przybliżone ceny takich przedmiotów.
Pozdrawiam raz jeszcze
 

Offline Bigos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2229
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • HIGH OCTANE BLOOD
    • www.hellontwowheels.blox.pl
  • MoTo: FJ1200 3XW1, FZS600 FAZER
Witam wszyskich i serdecznie pozdrawiam.
« Odpowiedź #19 dnia: 2008-09-23 22:33 »
Witaj Mgrbodzio. Nowy tłumik do FJR1300 kosztowałby około 2120 zł plus koszty wysyłki, ale w tej chwili jest tylko na zamówienie.
"Aniołowie jeśli tylko są..." to z piekła rodem i na motocyklach!!!