Autor Wątek: Audi A4 2005  (Przeczytany 8255 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dziunek69

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #15 dnia: 2015-07-29 07:45 »
Post skasowany na prośbę autora.
 

Offline jodrobin

  • Uzależniony
  • ****
  • Wiadomości: 572
  • Thanked: 3 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Romet 50-T-1 -> Kawasaki VERSYS 650 -> GTR 1400 2011r.
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #16 dnia: 2015-07-29 10:29 »
U mnie w VW DSG 7 nawaliła po 90tyś. Konkretnie zespół sprzęgieł.
Pozdrawiam,
Jacek
 

Krzysiek75

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #17 dnia: 2015-07-29 15:36 »
U mnie w VW DSG 7 nawaliła po 90tyś. Konkretnie zespół sprzęgieł.
To miałeś więcej szczęścia niż mój kolega :)
 

Offline psychadelic

Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #18 dnia: 2015-07-30 00:13 »
Dziunek, tego w moim posiadaniu nie ma, Garbusa miałem przez tydzień, to szwagrowe jest. Silnik tam składałem. Tam nawet nie ma łańcucha rozrządu, wałek pędzony zębatką z wału korbowego. W tym naprawdę nie ma co się zepsuć.
 

dziunek69

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #19 dnia: 2015-07-30 07:32 »
Post skasowany na prośbę autora.
 

Offline Walus1

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1056
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: FJR '05 by Canada
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #20 dnia: 2015-07-30 08:03 »
O a ja myślałem że tylko Mazda miewa problemy z pompą oleju :D, hmmm a może pośrednie problemy, bo wszystko zaczyna się od wypalonych podkładek pod wtryskami i wrzucaniem spalin a ca za tym idzie nagaru do silnika, co w konsekwencji prowadzi do zatkania smoka w pompie i zanim się zapali kontrolka ciśnienia, silnik już jest praktycznie martwy hehe. Także nie taki Japończyk idealny :P
Po zakupie pierwsze co zrobiłem to zrzucenie miski oleju i kontrola smoka, ale na szczęście nic tam nie było bo "zachodni" serwis zachował się prawidłowo - przy wymianie uszczelek wtrysków zdemontował miskę - widać było po niechlujnie rozłożonym uszczelnieniu, a wymiana uszczelek wpisana była w DSR już przy 120 tys !! Tak to z "nowoczesnymi" autami jest :)
Pamiętaj abyś w dzień święty jeździł...
Zapraszamy - Kawiarnia "CENTRUM"
Pozdrawiam, Waluś.
 

Offline Horoś

Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #21 dnia: 2015-07-30 08:17 »
Czy są jeszcze na dzień dzisiejszy auta (silniki) godne polecenia ?
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #22 dnia: 2015-07-30 08:18 »
Nie :)

A poważniej... Decydując się na nowoczesną motoryzację trzeba mieć świadomość że jest ona obliczona na 3-5 lat; ok 200 tys km - i tyle. Się zepsuje to trzeba naprawić i jeździć dalej albo konsekwentnie np. co 3 lata zmieniać. Dla mnie najgorsze w tym wszystkim jest nie potrzeba naprawy bo to się zdarza też i w starych autach :P ale maksymalne utrudnianie wszelkich napraw przez producenta tak, żeby nie można ich było wykonać we własnym zakresie. Dlatego jeżdżę starym parchem - i nie planuję podnieść średniego wieku swoich automobili :P
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #23 dnia: 2015-07-30 09:18 »
Morał chyba z tego taki że albo liczymy się z usterkami w nowych samochodach albo kupujemy dziadka do 2000r. Nadmiar kasy pakujemy w elementy eksploatacyjne na tip top i robimy kolejne 500 tys. ;p 
 

dziunek69

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #24 dnia: 2015-07-30 10:38 »
Post skasowany na prośbę autora.