Autor Wątek: Audi A4 2005  (Przeczytany 8256 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Audi A4 2005
« dnia: 2015-07-27 10:16 »
Ktoś chce od kolegi stan bdb doinwestowany samochód. Do obejrzenia w Białymstoku.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-ID6y8I4x.html]
[url]http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-ID6y8I4x.html
[/url]
 

Offline Arti33

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2492
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • 🇵🇱
    • Status GG
    • Boxer MC
  • MoTo: FJ 1200 ABS '91 3YA ; Kawasaki VN1700 Voyager '10
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #1 dnia: 2015-07-27 10:20 »
Linkę skopałeś
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą..."
"Kiedyś traktowałem ludzi życzliwie - dzisiaj z traktuję ich z wzajemnością"
 

Offline Odi

Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #2 dnia: 2015-07-28 07:35 »
"Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć"
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #3 dnia: 2015-07-28 07:52 »
Zajrzałem... Zapytaj kolegi, czy w tym doinwestowaniu była np. zmiana/ naprawa głowicy, regeneracja układu wtryskowego czy wymiana słynnego imbusika - napędu pompy oleju. To niestety silnik BARDZO wysokiego ryzyka i polecać tak wóz można tylko z pełną świadomością jego typowych wad i ich usunięcia w przeszłości...
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Offline Tynio

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 255
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Yamaha FJR 2002r.
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #4 dnia: 2015-07-28 12:09 »
Ładne auto tyle , że nie  2.0 ze względu na silnik jak pisał kolega.  Miałem podobne aczkolwiek z silnikiem 1.9 TDi. Sprzedałem ze względu na "plastelinowe" zawieszenie ( alluminium ).
--- silnik, dwa koła i mina wesoła ---
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #5 dnia: 2015-07-28 12:14 »
Zawieszenie jest super, tyle że raz na kilkadziesiąt tysięcy trzeba je zmienić i nie oszczędzać na częściach ;)
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #6 dnia: 2015-07-28 14:52 »
Ja w A czwórce B6 nie narzekam na zawieszenie.
Fakt, amelinium ale coś za coś.
 

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #7 dnia: 2015-07-28 15:39 »
Zajrzałem... Zapytaj kolegi, czy w tym doinwestowaniu była np. zmiana/ naprawa głowicy, regeneracja układu wtryskowego czy wymiana słynnego imbusika - napędu pompy oleju. To niestety silnik BARDZO wysokiego ryzyka i polecać tak wóz można tylko z pełną świadomością jego typowych wad i ich usunięcia w przeszłości...

Z tego co wiem przy aucie jedyne co robił to turbo z większych napraw. Wtrysków,głowicy,napędu pompy oleju nic nie tykał zawieszenie też raczej nie robił. Ale taki stan dokładny to na przeglądzie w stacji można zrobić, jak coś wyjdzie do dogadania się.  Auto mu służyło do pokonywania trasy Białystok-Holandia, Białystok-Niemcy w tej chwili na stałe siedzi w DE a samochód został tutaj. A co do typowych usterek i podwyższonego ryzyka, każdy teraz samochód coś ma co go zaboli za jakiś czas.
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #8 dnia: 2015-07-28 15:49 »
Inną rzeczą są naprawy eksploatacyjne - wiadomo, że każde auto ich potrzebuje - a inną rzeczą słynny imbusik wykonany z gównianego materiału który obrabia się na okrągło i w pewnym momencie bez żadnych objawów poprzedzających pompa oleju staje. Często dzieje się to w czasie jazdy, świadomy kierowca widząc "lampkę alladyna" zgasi silnik natychmiast, inny przejedzie jeszcze tak do np. najbliższego parkingu i... zatrze silnik. Jeśli to dobry kolega - poleć mu żeby się tematem zainteresował ;)
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #9 dnia: 2015-07-28 17:25 »
Przy jakimś konkretnym przebiegu to się dzieje ? Czy trudno stwierdzić ? Podlega okresowej wymianie czy po prostu już głębsze grzebanie w silniku i kosztowne ? Wszystkie roczniki maiły z tym problem ?
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #10 dnia: 2015-07-28 17:47 »
Pierwsze roczniki 2,0 TDI. Przebiegi różne - ale nawet już po 150 tys. Nie ma to żadnego związku z okresowymi wymianami, żeby do tego dojść - trzeba zrzucić miskę olejową.
Tu obszerny temat z forum Audi:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=80094
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Falkon48

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #11 dnia: 2015-07-28 20:34 »
Miałem przez 4 lata A4 1.9 D z 2005 roku z przebiegiem prawie 300 tyś. km i nic nie robiłem (oprócz zużywających się części) w kombiaku i powiem że jest to super autko.
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #12 dnia: 2015-07-28 21:45 »
Oczywiście - bo 1,9 ;)
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

Krzysiek75

  • Gość
Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #13 dnia: 2015-07-28 22:20 »
arthurr ma rację bo 1,9 TDI. Kolega ma służbowego passata rok 2013 i po 3x 000 padła skrzynia DSG (7 biegów). Teraz takie trwałe auta produkują.
Chyba wymienię w swoim Mondeo rozrząd i dwumasę i będę śmigal do 350 000 km :)
 

Offline psychadelic

Odp: Audi A4 2005
« Odpowiedź #14 dnia: 2015-07-28 22:56 »
Szmelcwagen zszedł na psy, walenie konia i te wzdychanie na audi to już w ogóle naiwność. Ogólnie niemieckie samochody robią się badziewne, włączając w ten zestaw BMW. Diesle stały się do tego stopnia łajnem,że tylko pierwszy klient jeździ bezkosztowo (gwarancja) a i samochód w serwisie przestoi swoje. Benzynowce też są gówniane. Jak życie mnie zmusi do kupna nowszej konstrukcji, będzie to japońskie auto albo koreańskie, wole tandetne plastiki w trasie niż ekoskóre w serwisie :D. Dobry szmelcwagen to ten :D :

Post Merge: 2015-07-28 23:00
Wracając do diesli, zauważyłem że fiat robi takie w miare diesle. Jestem świadkiem jak opel combo 1.3 cdti (1.3 multijet fiat) dokulał 400 tys. Rozrząd zdechł, turbo, pompa oleju,dwumas poszedł won (fiat ich nie ma w tych silnikach, opel owszem) i pare pierdół.