Autor Wątek: Namiary poprosze na jakas fajna fjr do kupienia. Dosc pilne bo bandit sie sypie:  (Przeczytany 18754 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Student

We Francji prawo nakazywało tak ograniczyć moc aby łatwo nie można było zrobić powrotu , wiec na pewno nie tylko króćce.
Jak ci sie podoba to bierz i olej mniejszą moc. Ważne aby to był twój wybór.


Nie można być chujem i oczekiwać, że inni będą cię traktować z szacunkiem. To prawda stara jak świat, a do niektórych wciąż nie dociera… że na szacunek, tak samo jak na chleb, emeryturę i konto w banku, trzeba sobie zapracować.
 

Offline fockewolf

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: był FZS 600 '03, jest FJR RP13
Prezes a byłeś w końcu oglądać tą http://olx.pl/oferta/yamaha-fjr-yamaha-fjr-1300-oryginal-niemcy-mega-stan-kufry-abs-CID5-IDfLSON.html#3cc675c12c ?
Bo co jakiś czas wraca ta FJRa na olx, ale jakoś tak wygląda ciekawie :) Widzi ktoś coś niepokojącego ze zdjęć, w tej sztuce.
Nie jestem muzykiem, ale uwielbiam słuchać dźwięków wydobywających się z mojej Yamahy ;)
 

Strażak

  • Gość
Sprzet juz zaklepany. Czytalem jeden z watkow gdzie byla konkluzja, ze te pierwsze wersje przed liftem z francji to tylko krucce. Wiec licze na to ze z belgi maja podobnie:). Genetalnie wg mnie lepiej juz miec ( do studenta:p) nawet zdlawiona w dobrym stanie i przyzwoitych pln niz ciagle szukac. Za 1, 5 miesiaca na wyprawe na rumunie jak znalazl:). A potem sie zobaczy czy mocy brakuje czy starczy. Pojedziemy z dziewczyna zapakowani to sie okaze. A duza jest roznica w elastycznosci (powiedzmy od 80 do 160 km/h) w przyspieszeniu?

Mam zdławioną FJR-kę z Francji i mocy napewno nie brakuje. Nie mam jak porównać z odblokowaną bo na odblokowanej siedziałem dawno i tylko chwilę ale jak dla mnie moc jest wystarczająca. Co  nie zmienia faktu że w zimie planuję zmienić mapy w ECU.
 

Offline prezes.gsf

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 30
Do Fockewolf: ostatecznie nie bylem. Stwierdzilem, ze za 20 tys nie kupie w dobrym stanie wersji po lifcie, nie chcialem wiecej dokladac. Moze i cos bym dorwal ale na pewno do zrobienia, i ostatecznie wyszloby blizej 25 tys. Wolalem kupic w miare dobry stan wersja przed liftem, zainwestowac w pierdoly ekspluatacyjne i za 20 tys max bede mial moto gotowe na wyprawe. A jezeli fjr sie sprawdzi to za rok dwa pomyslimy o wersji po lifcie ale juz z budzetem do 30 tys.
Powiem tak- tymi uzywkami tez sie roznieje jezdzi. wybralem ta, gdzie sie czulem dobrze choc najlepiej to na jezdzie probnej salonowa z 2016 z 6 biegami:). Z drugiej strony te nowe motocykle takie plastykowe i jakos " bez duszy" :P


Post złączony automatycznie: 2016-05-29 08:59
Do strazak: dobrze by bylo jakby na elastycznosci za duzo nie tracily te zdlawione:). Jaki szacujesz koszt calkowitego oddlawienia i co sie na niego sklada?
 

Strażak

  • Gość
Wymiana króćców już zrobiona w tamtym roku. Pozostało odesłanie ECU do http://kk.motocykle.pl/news/show/odblokowanie_motocykli_z_francji_%28honda_kawasaki_suzuki_yamaha%29/148 w celu pełnego odblokowania komputera i cieszenia się pełną mocą :)  Koszt odblokowania ECU coś ponad tysiąc PLN. Chłopaki robili to Ci powiedzą dokładną cenę.
 

Offline prezes.gsf

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 30
A powiedz mi wymiana samych kruccow i tak zwieksza ilosc kucykow co nie? Potrafisz powiedziec o ile? Zablokowana ma troche ponad 100 co nie?
 

Strażak

  • Gość
Zablokowana ma chyba 102 kucyki. Oddławienie tylko krućcami nie wiem czy daje więcej koni. Myślę że trochę lepiej się zbiera. Szczerze jak dla mnie i tak ma wystarczająco mocy i jest elastyczna. Jednak lubie mieć moto pod względem technicznym w 100% mieć sprawny tak jak fabryka dała więc ECU też bd robił.
 

Offline prezes.gsf

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 30
Dzieki marek77 za linki. Oddlawienie oddlawieniem ale jak poczytalemo duszeniu sie moto w gorach to juz jakas masakra. Na szczescie wg tej niemieckiej str nie w moim roczniku:).
Temat odblokowania mocy na razie zamykam, pojezdze z miesiac i z9bacze jakie bede mial odczucia.
 

Offline emil

300kg konia o mocy 100KM może nie jechać, z tym się zgodzę, zwłaszcza, jeśli straciło prawie 1/3 tego co fabryka dała..