bart
dziękuje zobaczymy jak to wyjdzie z tym powodzeniem, rynek zweryfikuje szczególnie jeśli chodzi o cenę:nod: CBR 1000F to wzorzec maszyny sportowo-turystycznej przez wiele lat, trwałość, prowadzenie, legendarna kultura pracy (świst silnika) do mnie przemawiają, FJ to maszyna, która w swoim czasie była troszkę mniej nowoczesna (co nie znaczy że gorsza
) chłodzona powietrzem i olejem (co ma zalety i wady), no i chyba obrosła mniejszą legendą (to moje subiektywne odczucie), jest świetna, jednak chciałbym spróbować pośmigać maszyną z pełną owiewką i wszystkie maszyny, które wymieniłem to posiadają.
Eskimos
dlaczego nie zygzak, maszyna w swoim czasie miała świetne prowadzenie, osiągi przez 6 lat niedoścignione (1990-1996 pobity przez XX) i do tego pancerny wygląd, wszystko mi pasuje
ZRX 1100/1200 ma silnik właśnie z zygzaka litrowy Fazer to silnik R1w spokojniejszym wydaniu, te maszyny mają świetne prowadzenie, są lżejsze i zwinniejsze (zawsze lubiłem duże i ciężkie) jednak inaczej kosztują (oczywiście biorę pod uwagę świetny stan wizualny i techniczny a nie najtańsze z Allegro), akurat zygzaków na naszym rynku nie ma za dużo, tak więc posiadanie takowego w fabrycznym stanie to rarytas, trzeba tylko jeszcze go znaleźć.............
mam już jednego na oku...................