Autor Wątek: Silnik FJ 1200  (Przeczytany 13353 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Eskimos

  • Gość
Silnik FJ 1200
« dnia: 2011-10-24 14:44 »
Sprzedam swój stary silnik z FJuta. Przebieg - wchuj :P, prawdopodobnie około 230kkm, ale za to silnik jest kompletny, z rozrusznikiem, altkiem, chłodnicą oleju, króćcami, gaźnikami, głowicą, wszystkie dekle całe, nieszlifnięte, zalany olejem, sprawny, jeżdżący do chwili wyjęcia z motocykla. 15kkm temu robiona głowica - przefrezowane gniazda, przeszlifowane zawory, nowe uszczelniacze, regenerowane czopy wałków. Skrzynia całkowicie sprawna, dwójka (ani nic innego) nie wylata ;), sprzęgło nie ślizga, sprzęgiełko też, wysprzęglik nie cieknie, kartery całe, szczelne, niespawane. Wszystkie gwinty całe, niepozrywane, nienaprawiane. Gaźniki kompletne, sprawne.

Kompresja - nie wiem, ale na życzenie mogę zmierzyć i porobić fotki/nakręcić film.

Silnik raczej jako dawca części, bo mimo że nie boli go nic konkretnego, to po prostu jest już nieco zużyty, słychać łańcuszki i generalnie trochę rzęzi ;) Chociaż z pewnością przejeździby jeszcze kilkadziesiąt kkm, więc jak komu nie przeszkadza, to można go wsadzić w całości (w takim układzie zatyczki do uszu dorzucam GRATIS :D) ;)

Chętnemu mogę dorzucić przednie amorki (lagi prostowane po skrzywieniu, ale cała reszta OK), dolną półkę ze sztycą, prawe wypełnienie czaszy i kilka innych dupereli.

Cena za całość: 666 PLN  :icon_twisted:, odbiór tylko osobisty, w Poznaniu.
 

Offline Zachu

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ1200ABS
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #1 dnia: 2011-10-24 18:37 »
Sprzedam swój stary silnik z FJuta. Przebieg - wchuj :P,

To mi się najbardziej podoba ;) Sorki za OT ale musiałem ;)
Wypić jeszcze jedno piwo, czy nie? Brzuch mówi tak, głowa nie. Głowa jest mądrzejszą od brzucha. Mądrzejszy zawsze ustępuje. Tel. 783+501+858
 

Offline psychadelic

Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #2 dnia: 2011-10-24 20:44 »
Eskimos,jak wyglądają króćce i membrany w gaźnikiach  w tym wchuj silniku ? Przebieg mam w dupie,mój ma na pewno więcej,sam nim zrobiłem 60 tysi,rozrzad wisi jak jaja u starego jamnnika
 

Eskimos

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #3 dnia: 2011-10-24 20:48 »
Króćce, z tego co pamiętam, bez zarzutu, nigdy nie miałem z nimi problemu. Do membran nie zaglądałem lata całe - nie wiem ;) Sprawdzę.
 

karson

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #4 dnia: 2011-10-24 20:52 »
Dział ,,HUMOR,, wymięka przy tych postach !!!!!!!  :D :D :D :D :D :D
 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #5 dnia: 2011-10-24 21:02 »
Szkoda ze mam tak daleko.
Za te kase wzialbym piecyk i graty na bank.
 

Offline psychadelic

Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #6 dnia: 2011-10-24 21:03 »
Jeśli to otwarta wersja te membrany będą git,króćce mówisz że git, to wole od Ciebie trupa, niż od handlarza trupa,bo jego będzie martwiejszy :D
Te lagi jak dorzucasz też wezmę,bo mam koncepcje co z nimi zrobić ;p
za te szatańską liczbę. Niedaleko siebie mieszkamy,więc problemu nie będzie jak by co.
 

Offline kamilos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2409
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3CY 1990, Pannonia , jawa, wsk
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #7 dnia: 2011-10-24 21:05 »
O tak wszelkie opisy przebiegu sprzętów Eskimosa  są  boskie :D :D
"Nie polemizuj nigdy z idiotą! Najpierw ściągnie Cię na swój poziom, a później zniszczy doświadczeniem"

Kamil
 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #8 dnia: 2011-10-24 21:17 »
Chalira,tak to jest mieszkac na koncu swiata.
Okazja poszla w p......u
 

Eskimos

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #9 dnia: 2011-10-24 21:34 »
Psychadelic - to jest wersja otwarta (francuska, kod 1WH), żadnych zwężek.

Fido, jeszcze nic nie poszło - nie wiem jak te membrany, więc nie wiadomo, czy psychadelic będzie zainteresowany ;) Jutro wpadnę do garażu i napiszę co i jak. Jakby co, jesteś drugi w kolejce :)

 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5619
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #10 dnia: 2011-10-24 21:37 »
Tyle ze ja jeszcze w dojczach i nie wiem kiedy wroce ale cena za piecyk interesujaca.
 

Offline ducati996

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6957
  • Thanked: 15 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: FJ 1200'89 3CY, XL 600 RM-G'86, WSK 125'80
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #11 dnia: 2011-10-25 07:40 »
Eskimos a to prawe wypełnienie czaszy to będzie do mojej pasowało :) ? Bo jak tak to bym był pierwszy w kolejce po nie :)
 

Olo

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #12 dnia: 2011-10-25 10:45 »
Jeżeli psychadelic odpuści temat, to ja z miłą chęcią kupię ten piec
ustawiam się w kolejkę! :)
 

Offline psychadelic

Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #13 dnia: 2011-10-25 17:40 »
Dobra Panowie,bierzcie piec Wchuj 1200 :D Mój motocykl idzie też do żyda,najlepiej w całości. Kupię nowy,dzisiaj jebnęła mi skrzynia biegów (trójka rzęzi przy hamowaniu silnikiem w zakresie 2500 w dół do 1500 obr./min.,zbiornik prosi o nowy korek,motocykl o nową owiewkę i wiele innych gratów suma naprawy jego jest za wysoka.Więc wole kupić nową sztukę albo fjuta albo XJR.
Generalnie mój nadaje się tylko na części,ale nie będe miał co z umową zrobić,więc pozbędę się w całości,albo sobie zostawie na części,kolejna maszyna MA MIEĆ TEN SAM SILNIK.
 

Olo

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #14 dnia: 2011-10-25 20:25 »
Biorę biorę biorę ! :)
 

Eskimos

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #15 dnia: 2011-10-27 15:57 »
No dobra, byłem w garażu i wychodzi, że... sporo nakłamałem :)

- prostowanych amorków nie ma - najpewniej poszły do śmieci przy poprzednim sprzątaniu (pluję sobie w brodę, bo teraz bym potrzebował zgubione w Chorwacji oba pokrętła regulacyjne do antynurków)
- wypełnienie czaszy jest lewe, a nie prawe
- jeden gaźnik ma wyłamany otwór, przez który wychodzi iglica pilota - prawdopodobnie ktoś za mocno go wkręcił. Da sie to uregulować i działa całkiem dobrze, jednak purystom (a takich tu przecież wielu :D ) zapewne się to nie spodoba.
- membrany całe, bez dziur, ale w paru miejscach na załamaniu pojawia się płótno (ale bardzo delikatnie i membrany jak najbardziej jeszcze pojeżdżą)
- dekle miały być nieszlifowane, a szlifnięte są oba :(. Prawy, ten malutki, tylko delikatnie przetarty, bez dziury, lewy niestety z dziurą od dołu. Nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że są całe...

Reszta się zgadza - silnik zmęczony, ale sprawny, jeżdżący i kompletny.

Aha, silikon jest czerwony, bo na stacji benzynowej we Władysławowie nie mieli innego, a ciekło i brudziło buty :D

« Ostatnia zmiana: 2011-10-27 19:02 wysłana przez Eskimos »
 

Offline ducati996

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6957
  • Thanked: 15 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: FJ 1200'89 3CY, XL 600 RM-G'86, WSK 125'80
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #16 dnia: 2011-10-28 07:43 »
:( Lewe wypełnienie mam całe...:(  a na prawą stronę pewnie nie podejdzie ;).
 

Eskimos

  • Gość
Odp: Silnik FJ 1200
« Odpowiedź #17 dnia: 2011-10-31 14:09 »
Temat nieaktualny, silnik właśnie odjechał do Wrocka. Szczęśliwym (?) nabywcą jest Olo :D