FJR1300 2003r ABS przywieziona z Niemiec, kupiona od handlarza z Sieradza 23.05.2015.(47170km)
Od nowości zblokowana i używana w niemcowni na 72kW dopiero w Polsce zdjęta blokada, w PL dowodzie rejestracyjnym zostało 72kW, moc pełna serducho zdrowe jak dzwon.
Nie jest przeróbką z policyjnej, ani ulepkiem z kilku sztuk, mam kopie wszystkich niemieckich dokumentów Brief, dowód rejestracyjny (oryginały w wydziale komunikacji), blokada 72kW itd. jeden właściciel w Niemczech, jestem pierwszym właścicielem w Polsce.
Nie mam książki serwisowej,
W 2015 zwiedziła Woodstock, Alpy i parę wyjazdów do Czech. W tym roku tradycyjnie Alpy, Woodstock, Czechy, na piwo do Leżajska i inne pomysły. Obecny przebieg 61000km.
Motocykl posiada 3 kufry w kolorze nadwozia-centralny nie oryginalny, kufer centralny zmieniłem na twardszy Givi razem ze stelażem, jednak chciałbym sobie go zostawić, stelaż i płytę oddaje z motocyklem, dodatkowo oryginalny stelaż i dodatkowa płyta.
Wszystko sprawne: abs, elektryczna szyba i schowek, dołożone gniazdo 12V.
Po Alpach 2015 wymieniona opona przód, do końca tego roku powinna wystarczyć, tył również. Olej+filrty zmieniane po zakupie i przed zimą, przed alpami w tym roku założone miękkie klocki z kevlarem przód+tył. Wymieniałem uszczelniacze w lagach, płyn sprzęgło i hamulcowy.
Motocykl był na pewno przewrócony delikatnie na lewą stronę – ślady na deklu. Była też przewrócona na prawą stronę – ślady na prawym wydechu, dwie nie duże wgniotki, prawy kufer nie ma naklejki i nie działa mechanizm otwierania, zamek ok. (było kombinowane), nic z tym nie robiłem. Na owiewkach nie ma śladu, jakby były wymienione.
10.08.2016 zmieniłem wydechy razem z dolotami, kupiłem polskie Huzary, jest to jedyna w Polsce Fujarka z tymi wydechami, po montażu, poprawkach obejm, zrobieniu zdjęć, będą dopiero w ofercie, wygląda ładnie, nie ryczy, basowo mruczy, wydechy mają podwójny db killer więc jak komuś mało można jeszcze zrobić głośniej.
FJR ustawiona typowo na winklowanie, zawieszenia na twardo, miękkie klocki – opony pozamykane, 3mm pasek tchórza na przedniej, tylna metzeler Z6(c) zamknięta. Oczywiście nyple podnóżkowe zostały na alpejskich przełęczach
i trochę na czeskich winklach.
Sprzedaje ponieważ jest za ciężka, ma za mało R w FJR, szczególnie na zakrętach, zawieszenie skończone, opony pozamykane. Możliwa zamiana na KTM 990SMT z dopłatą z mojej strony, rozważam też powrót do ukochanego GSX1400.
Cena 15tyś zł do uzgodnienia, Zapraszam na oględziny k/Opola tylko w weekendy. Zdjęcia zrobię w weekend. Jeszcze nie wystawiona na allegro i olx.