Autor Wątek: Nowy  (Przeczytany 8667 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zachu

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ1200ABS
Odp: Nowy
« Odpowiedź #15 dnia: 2014-04-15 18:34 »
Cześć :) Zdecydowanie się pochwal sprzętem i używaj interpunkcji bo mafia góralska Cię pożre :D
Wypić jeszcze jedno piwo, czy nie? Brzuch mówi tak, głowa nie. Głowa jest mądrzejszą od brzucha. Mądrzejszy zawsze ustępuje. Tel. 783+501+858
 

ROBERT.BB.72

  • Gość
Odp: Nowy
« Odpowiedź #16 dnia: 2014-04-16 19:54 »
Cześć :) Zdecydowanie się pochwal sprzętem i używaj interpunkcji bo mafia góralska Cię pożre :D

Cześć niestety nie mogłem wcześniej dostać się do kompa ( syn blokuje  :icon_mad:) i czasu mało na internet wole polatać po okolicy na FJR-ce
Ale jako nowy postaram się wam opisać moje przygody z motocyklami  .  NR 1 - XJ600  NR 2 - VFR 750 NR 3 - DL 650 NR 4 - BMW K1200GT  NR 5 INTRUDER VL800
no i teraz FJR 1300 z 2003r . A dlaczego proste po posiadaniu wszelakiej maści motocykli , stwierdzam że turystyczne motocykle najlepiej mi odpowiadają .
Jeszcze jedno jak motocykl niema 1000 pojemności i przynajmniej 100 kucyków to nie jedzie , taka jest moja opinia i tego się będę trzymać Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 2014-04-16 19:58 wysłana przez ROBERT.BB.72 »
 

Offline obe1978

  • Uzależniony
  • ****
  • Wiadomości: 615
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Triump Tiger 1200 XC
Odp: Nowy
« Odpowiedź #17 dnia: 2014-04-16 20:13 »
I ja też tak uważam i tego się będę 3mał. Pozdro z Wawy.
"nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać"
 

Eskimos

  • Gość
Odp: Nowy
« Odpowiedź #18 dnia: 2014-04-16 20:21 »
A moja ulubiona pojemnością jest 250. Pozwala na największą kontrolę motocykla, a jak ma z tych 250ccm powiedzmy 60KM i waży przy tym 110kg, to już sam miód... Po asfalcie w sumie też 250-350ccm mi najbardziej styka. Wielkimi i ciężkimi gównami się już najeździłem i dość ;)
 

ROBERT.BB.72

  • Gość
Odp: Nowy
« Odpowiedź #19 dnia: 2014-04-16 20:30 »
Kupiłem FJR-e żeby latać na trasy a nie koło komina . Po miescie to skuterkiem popylam i jest git  :icon_biggrin:
 

Offline jarczoq

Odp: Nowy
« Odpowiedź #20 dnia: 2014-04-16 21:53 »
To wszystko nieprawda ! Musi być co najmniej dwu-litrowy V-Twin. To jest dopiero orgasm. I na trasę i na miasto i w teren.  :bmwrider
Swoja drogą właśnie zakochałem się w BMW K1200 LT. Co za wygoda. Każdy ma swoje audio. Zajebista kiera, fajne kufry, grzane manetki, a jaka ochrona przed halnym. To jest prawdziwy turystyk (pomijając, że to BMW). Na koniec dodam, że łatwy w serwisie.  ;-)
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !