Autor Wątek: Cześć,  (Przeczytany 14761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marc_in

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 345
  • MoTo: LS650 > VS1400 > FJR RP04 > FJR RP08
Cześć,
« dnia: 2009-05-11 17:18 »
pozdrawiam wszystkich, nowy tu jestem, na tym forumie ;) Latam na FJR już od 2003 i jestem świetny w technice: umiem samodzielnie wyjąć akumulator i zmienić olej w kardanie ;)

Pozdrawiam

marc_in
pozdrawiam
marc_in
 

Eskimos

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #1 dnia: 2009-05-11 17:47 »
O, kolejny z precla :) Hejhej!
 

Guest

  • Gość
Re: Cześć,
« Odpowiedź #2 dnia: 2009-05-11 18:07 »
account deleted
 

Jacek

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #3 dnia: 2009-05-11 18:21 »
No jasli w FJR potrafisz wyciagnac akumilator, to musisz byc mistrzem techniki:)
Tak dobrze, to chyba w zadnym moto nie jest on schowany.
Dlugo masz FJR, dawaj troche przemyslen z tego czasu.
Ile nakreciłeś?
 

Szoszo

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #4 dnia: 2009-05-11 18:28 »
marc i powiedz jeszcze, że masz niebieską efjoterkę na krakowskich blachach, długie kręcone włosy i latasz w jeansach i kasku typu jet

dziś w Kraq wyprzedził mnie takie jeden osobnik na Powstańców ?l i elegancko zamknął oponkę na ślimaku


Jeśli to nie Ty to przegrałem zakład....

Witaj
 

Offline kamilos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2409
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3CY 1990, Pannonia , jawa, wsk
Cześć,
« Odpowiedź #5 dnia: 2009-05-11 19:14 »
Witaj  :D
"Nie polemizuj nigdy z idiotą! Najpierw ściągnie Cię na swój poziom, a później zniszczy doświadczeniem"

Kamil
 

Guest

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #6 dnia: 2009-05-11 20:06 »
account deleted
 

Jacek

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #7 dnia: 2009-05-11 20:19 »
Ja kiedys jak gmeralem pod bakiem, to wyobrazcie sobie, silnik znalazlem !
 

Guest

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #8 dnia: 2009-05-11 23:13 »
account deleted
 

Guest

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #9 dnia: 2009-05-12 00:40 »
account deleted
 

Szoszo

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #10 dnia: 2009-05-12 05:15 »
Dajcie spokój bo się chłopak zrazi  8)  8)  8)

Marcin! Siadaj i rozgość się. Herbaty?

 8)
 

Offline marc_in

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 345
  • MoTo: LS650 > VS1400 > FJR RP04 > FJR RP08
Cześć,
« Odpowiedź #11 dnia: 2009-05-12 09:10 »
Cytat: "Szoszo"
Marcin! Siadaj i rozgość się. Herbaty?

 8)


Dzięki za miłe powitanie :) Herbatka zawsze  :D
Padło parę pytań, to może po kolei:
Pierwszą srebrną (2001) przejechałem jakieś 35 tkm, aktualnym egzemplarzem (2003) na razie tyle samo. Generalne przemyślenie jest takie, że nie myślę o zmianie na nic innego ;)
Nie, nie mam niebieskiej efjotery na krakowskich numerach, ani długich włosów i nie latam z zasady w jeansach i kasku jet. Przegrałeś zakład, niestety :D

Pozdrawiam
marc_in
pozdrawiam
marc_in
 

Offline Fido

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5621
  • Thanked: 9 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 , ZAP 1200 , CBX 550F,Mini Bike
Cześć,
« Odpowiedź #12 dnia: 2009-05-12 17:30 »
Witaj na forum
 

Szoszo

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #13 dnia: 2009-05-12 19:56 »
Marcin to nie dobrze, bo wspomniana efjoterka łyknęła mnie na obwodnicy centrum kiedy rozmawiałem przez telefon z kumplem o mojej FJ i zachęcałem go do zakupu podobnej sztuki z allegro.

...ale jak to w balladach metaliki "nothing else matters" tłum. nie ma to tam to (Rafał pozdro)
 

Jacek

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #14 dnia: 2009-05-12 20:30 »
70 tys w 6 sezonów, hm, to trochę jeżdzisz.

Co było powodem zmiany modelu, jeśli to nie tajemnica?

Co do grzebania "pod bakiem", to się okazało, że to nie silnik wygrzebałem, tylko to co to facet w pewnym wieku zaczyna nosić "pod bakiem" tym od piwka  :)
 

Offline marc_in

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 345
  • MoTo: LS650 > VS1400 > FJR RP04 > FJR RP08
Cześć,
« Odpowiedź #15 dnia: 2009-05-13 08:21 »
Cytat: "właśnie ja"
70 tys w 6 sezonów, hm, to trochę jeżdzisz.

Co było powodem zmiany modelu, jeśli to nie tajemnica?


Taaak, w ubiegłym sezonie zrobiłem chyba cały 1 tkm. Od 1,5 roku pracuje na wyjeździe, w OKL  :-) więc nie mam kiedy i jak latać. Moto zmieniłem w 2005, bo akurat wtedy mogłem sobie na to finansowo pozwolić, a wolałem mieć z ABS; i słusznie, jak się później okazało...

Pozdrawiam
marc_in
pozdrawiam
marc_in
 

Jacek

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #16 dnia: 2009-05-13 14:38 »
OKL, to coś od Koncentration Lagier?
Co do poprzedniej FJR nie masz jakiś konkretnych uwag które mogły by nam wszystkim  się przydać?
 

Offline marc_in

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 345
  • MoTo: LS650 > VS1400 > FJR RP04 > FJR RP08
Cześć,
« Odpowiedź #17 dnia: 2009-05-13 17:01 »
Cytat: "właśnie ja"
OKL, to coś od Koncentration Lagier?

Hehe, tak w Opolu nazywacie Kluczbork? :D
Cytuj
Co do poprzedniej FJR nie masz jakiś konkretnych uwag które mogły by nam wszystkim  się przydać?

Nie sądzę, przejrzałem - na razie pobieżnie - tematy techniczne i widzę, że sporo już tu jest. A przede wszystkim nie miałem żadnych - odpukać - problemów, a więc i doświadczeń niewiele...

Pozdrawiam
marc_in
pozdrawiam
marc_in
 

Jacek

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #18 dnia: 2009-05-13 20:03 »
Pracujesz w Kluczborku i masz tam sprzeta?
 

Offline Bigos

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2229
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • HIGH OCTANE BLOOD
    • www.hellontwowheels.blox.pl
  • MoTo: FJ1200 3XW1, FZS600 FAZER
Cześć,
« Odpowiedź #19 dnia: 2009-05-13 20:24 »
Po pierwsze : WITAM.
Po drugie: akumulator i cała reszta to najlepiej jest schowana w nowych motocyklach BMW.
"Aniołowie jeśli tylko są..." to z piekła rodem i na motocyklach!!!
 

Offline marc_in

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 345
  • MoTo: LS650 > VS1400 > FJR RP04 > FJR RP08
Cześć,
« Odpowiedź #20 dnia: 2009-05-14 16:23 »
Cytat: "właśnie ja"
Pracujesz w Kluczborku i masz tam sprzeta?


Tak, ale sprzęta nie mam. Nie mam tu niestety warunków, żeby latać.

Pozdrawiam
marc_in
pozdrawiam
marc_in
 

HERSONES

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #21 dnia: 2009-05-14 18:22 »
cześś
 

Lis

  • Gość
Cześć,
« Odpowiedź #22 dnia: 2009-05-17 17:26 »
WITAJ!