W sumie moze to bedzie Deavilka a moze Bandit,albo CBF600 SA itp.Wolalbym kardan ale NTV700 jest nie wiele za to wybor Banditow duzy.Rowniez tych kupionych w kraju wiec chyba pewniejszych...Ja mam 53lata i moto bedzie mi sluzyc wylacznie dla przyjemnosci na jednodniowe wycieczki po Dln.Slasku i wokol komina.Dalej to jednak auto...Wiec chce cos o wyprostowanej pozycji za kierownica z owiewka ale jednak koniecznie z ABS.Dlatego NTV 650 odpada choc jest ich duzo i tanich.Ale tez dlatego ze -co tu gadac-w porownaniu do NTV 700 to juz wyposazenie ma spartanskie.Gdyby Xj900 mialy ABS to kto wie bo...gust troche mi sie zatrzymal w ub.wieku i bardzo mi sie podoba ta maszyna.Nawet mam tu nie daleko za marne 7tys zl taka Xj900 z 2004r(to chyba ost.rok produkcji) okufrowana ale to wazy niemal tyle co Fujara i troche boje sie tej masy.A i chlopaki na forum XJotek troche juz narzekaja na problem z czesciami -to wiekowa konstrukcja.
A FJr....to inna bajka.W utrzymaniu.
Swoja droga to zakladajac ze kupilo sie taka Fujarke za 15tys zl z przebiegiem 100tys km.To ile na starcie trzeba kasy na podstawowe wymiany.Bez opon.Sam rozrzad jak juz zdazylem tu przeczytac z robocizna to.ok 1500zl.Wiec doliczajac wymiane wszystkich plynow,cos niezaplanowanego(a zawsze cos wyjdzie)to na taka FJR trzeba miec na starcie 20tys.
Dobre rzeczy kosztuja.
Ciekawe ze jest duzo Bmw na sprzedaz.Na OLX jest ich w cenie do 20tys zl niemal tyle samo co FJR.
Czy taki K1200 LT jest drozszy w naprawach od FJR?
To pytania z ciekawosci