Autor Wątek: Kupię FJR RP13  (Przeczytany 3002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline fockewolf

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: był FZS 600 '03, jest FJR RP13
Kupię FJR RP13
« dnia: 2016-08-01 11:42 »
Jak pewnie część z Was wie do końca roku chcę kupić FJR 2generacji. Najchętniej od forumowicza, więc jeśli ktoś nosi się z zamiarem przesiadki na nowszy model, to proszę o info. A póki co to mam pytanie czy ktoś ma jakieś info, albo widzi coś swym sokolim okiem fachowca w tej oto fujarce, która pojawiła się dwa dni temu: http://otomoto.pl/oferta/yamaha-fjr-yamaha-fjr-1300-lub-zamiana-ID6yuFbW.html

Post złączony automatycznie: 2016-08-01 22:52
Jest ktoś na forum kto mógłby VIN rozczytać, czy trzeba to jakoś inaczej w przypadku yamahy ogarnąć?
« Ostatnia zmiana: 2016-08-01 22:52 wysłana przez fockewolf »
Nie jestem muzykiem, ale uwielbiam słuchać dźwięków wydobywających się z mojej Yamahy ;)
 

Offline fred

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 136
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: R12GS
Odp: Kupię FJR RP13
« Odpowiedź #1 dnia: 2016-08-02 06:43 »
Według mnie motocykl wart jest obejrzenia. Nie wiem, czy kiedyś był już wystawiany do sprzedaży, ale data ogłoszenia jest z 31.07. Jeżeli nie jest z UK, czy US, a stan jest zgodny z opisem, to długo nie postoi. Dowiedz się kiedy były zrobione zdjęcia skoro obecne są przed założeniem crashpadów i poproś o przesłanie aktualnych zdjęć. Również zdjęć kierownic, w tym manetek. Nikt nie zakłada crashpadów na samą sprzedaż. Zapytaj skąd jest motocykl i ilu miał właścicieli. Z tych zdjęć nie można na sto procent potwierdzić koloru z tego rocznika. Skoro to jest 2006, to może to być malowanie Silver Storm (BS4). Bardzo mały przebieg, ale sprzedający faktycznie nie ma czasu na długie wyjazdy, skoro w grę wchodzi zamiana na Rkę, która nie jest wyprawowym motocyklem.
 

Offline Student

Odp: Kupię FJR RP13
« Odpowiedź #2 dnia: 2016-08-02 07:49 »