Autor Wątek: Witam wszystkich!  (Przeczytany 12666 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

czarny

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #15 dnia: 2015-03-16 22:00 »
Kalina ,ważę 90 kg  i 185,czemu pytasz? A fz6 jeżdżę dlatego, że to tak wdzięczny i bezawaryjny sprzęt że aż łezka się w oku kręciła przy sprzedaży...Tylko właśnie....trochę ma za mało Nm-częste mieszanie biegami podczas jazdy z plecakiem i kuframi na dłuższych trasach mnie męczyło.Ale do polatania po Sudetach czy po mieście idealny-mały ,lekki ,no i wygodny przy moim wzroście. No i myślałem na co tu zmienić....o FZ1, hayce i fjr-ce(chciałem mieć wygodę podróży ,ale też mieć dobre przyspieszenia w całym zakresie obrotów) dlatego fz1 odpadł-do 6 tys,nie jedzie za bardzo ,a potem wyrywa ręce,hayka dla odmiany tak się zbiera że stwierdziłem,że może za bardzo mnie na niej ponosić i powiększe zastępy niebieskie...Wystarczyło że siadłem na fujarę...i się zakochałem ,do tego mega atut-nie pieprzyć się ze smarowaniem łańcucha w końcu.I mam nadzieję ,że łatwiej bedzie znaleźć coś sensownego- raczej gówniarze (których nie stać na serwis )tym nie jeżdżą...choć już trzy obejrzane i lipa-dwa po policji francuskiej, a trzeci okazał sie z  niespełna 100-konnym silnikiem...
 

Offline Kruszyn

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3273
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zyj tak zebys byl szczesliwym
  • MoTo: yamaha fjr 2008
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #16 dnia: 2015-03-16 22:05 »
n
I to jedyny powód braku zainteresowania z Twojej strony?
No wiesz każdy ma swoje wymagania...
519317763 mój telefon
 

Krzyk

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #17 dnia: 2015-03-16 22:07 »
Serwus,
też jestem tu nowy.
Uwierz starszemu, nie brakuje 5-go biegu :icon_biggrin:.
Pozdrawiam z Gdyni.
 

Offline Piter

Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #18 dnia: 2015-03-16 22:10 »
 Cześć!
Uwierz starszemu, nie brakuje 5-go biegu
kolega chyba chciał napisać szóstego.
 

Offline jalech

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1735
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJ 1200 3CV '88
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #19 dnia: 2015-03-16 22:15 »
Witaj :)
Gdyby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
 

Krzyk

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #20 dnia: 2015-03-16 22:18 »
Piter, jestem tak zadowolony, że na razie jeżdżę na 4-tym :D
 

Offline Piter

Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #21 dnia: 2015-03-16 22:26 »
Piter, jestem tak zadowolony, że na razie jeżdżę na 4-tym :D
Czyli tylko do 200km/h
 

czarny

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #22 dnia: 2015-03-16 22:31 »
I to jedyny powód braku zainteresowania z Twojej strony?


Tak!!!Mam ochotę czasem zobaczyc na zegarach wartosci bliskie granicznych,a 100 kucy za dużo emocji nie zapewni...
 

Qba

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #23 dnia: 2015-03-16 22:47 »
Witam,

Ja też się właśnie rozglądam za kupnem.

Powodzenia więc.
 

Offline BRAT

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 1503
  • Thanked: 1 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • Adam 602 799 442
    • Status GG
  • MoTo: YAMAHA FJR 1300A 2003
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #24 dnia: 2015-03-16 23:36 »
A ja kupiłem 100 konną, ba, nawet żółtą.
No przecież w rozrywaniu błonek to jesteśmy fachowcami. Można zrobić rozklapichę na 147.
Przydławiona - mniej zajeżdżona!

Witaj!
 

kalina

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #25 dnia: 2015-03-17 08:22 »
czemu pytasz?

Byłem ciekawy dlaczego ktoś jeżdżący fz6 nagle bierze się za coś o blisko 100kg cięższego. Stawiałem że jesteś może nie wysoki ;)

dlatego fz1 odpadł-do 6 tys,nie jedzie za bardzo

Mam ten motocykl i mam inną opinię na ten temat ;)  Pierwszy fazer był tak samo szybki lub szybszy niż fjr, ten nowy jest szybszy na każdym polu. Nawet do 6000rpm :D Ja wiem że fjr ma trochę więcej momentu ale też dodatkowe 70kg. Fazer powyżej 6-7 tys po prostu staje dęba i to jest często powodem twierdzeń że nie jedzie na początku :D

nie pieprzyć się ze smarowaniem łańcucha w końcu

tu akurat nie będziesz się pieprzył z łańcuchem ale za te 16 klocków z pewnością z cieknącym kardanem, prowadnicami zaworowymi czy wadliwym mechanizmie szyby poczytaj "warsztat fjr" - lub ugotowanym na twardo kroczem ;)

mam nadzieję ,że łatwiej będzie znaleźć coś sensownego- raczej gówniarze (których nie stać na serwis )tym nie jeżdżą...

Ten motocykl jest przeznaczony dla innej grupy wiekowej przede wszystkim. To że ktoś nie jest gówniarzem i ma fjr nie oznacza że wie co to jest motocykl i dobrze o niego dba. Jeśli fazer chodzi Ci jeszcze po głowie to pewne jest to że w Twoim budżecie kupisz znacznie lepszego i świeższego litrowego fazera niż fjr. Nie wspominam o przebiegu.

FJR to fajny motocykl ale w/g mojej wiedzy jest sens kupować modele tylko po 2008 roku. One nie mają wad wcześniejszych. Są takie jakie powinny być od początku.

Co do tych stu koni to dla mnie byłby to plus. Motocykl nie wykorzystywał swojej mocy przez długi czas i dopiero Ty zrobisz porządek z błonką jak wspomniał Brat.


Dodam że jeśli chodzi o komfort jazdy to fjr jest super i nie ma to tamto :D
« Ostatnia zmiana: 2015-03-17 10:11 wysłana przez kalina »
 

Offline arthurr

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 2604
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: Husqvarna TR650; Kawasaki KLR250
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #26 dnia: 2015-03-17 10:19 »
Dużo tego napisałeś :) I trochę stronniczo, bo pisać że wybierając FJR ktoś skazuje się na wieczne kłopoty serwisowe to... spore nadużycie jednak :) Jednostkowe przypadki jakichś awarii dla mnie potwierdzają tylko wysoki poziom konstrukcji FJR ;)

Fakty które mogę potwierdzić - kilofazer w KAŻDYM zakresie obrotów jedzie lepiej niż FJR - a pozorny brak jechania w niższych obrotach to tylko odczucie spowodowane petardą powyżej 6-7 tys obrotów. Na tle kilofazera - 600-ka (a miałem S2 czyli tą 100-konną) - nie jedzie wcale. FJR i kilofazer to są motocykle dla innych grup docelowych - FJR to podróżnik na dobre drogi z którego czasem można zdjąć kufry i przejechać się szybciej, fazer to miejskie i podmiejskie zwierzę do którego można przypiąć kufry i pojechać gdzieś dalej okazjonalnie. Tak ja to widzę :)
jeździć nie umiem, ale lubię :)

 

kalina

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #27 dnia: 2015-03-17 10:36 »
bo pisać że wybierając FJR ktoś skazuje się na wieczne kłopoty serwisowe to...
nie zgadzam się, nie napisałem "wieczne" :D

Jasne że stronniczo, subiektynie itd :D

To japoński motór i tu nie ma się co dziać. To musi jeździć. Jednak jeśli ktoś jest po fz6 to granie prowadnic może drażnić - a tak będzie na 100%. Kilkunastoletni kardan trzeba rozebrać i wymienić gumki - to nie jest tak że to jest bezobsługowe jak młotek. Wspomniane prowadnice są jakie są. Grzanie jajec też jest.

W zasadzie to chyba obiektywnie mi jednak wyszło  ;-)

Jak Czarny się nie napali i nie kupi ulepa to prawda jest taka że taką fjr choćby i z 2001 pier**lnie dookoła świata, spali nie jedną gumę i jeszcze sprzeda z zyskiem  :bmwrider


PS. a jak Ci się jeździ GS-em? Nie za duży/ciężki? Co z wiatrem? Jak się jeździ lasce z tyłu - jeśli jeździ? Po suchej plaży pojedzie?
 

czarny

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #28 dnia: 2015-03-17 19:01 »
kalina, przez ciebie zacznę mieć wątpliwości;-) -myślałem że fjr ka zbiera sie tak samo jak fazer...
 

bombelwdz

  • Gość
Odp: Witam wszystkich!
« Odpowiedź #29 dnia: 2015-03-23 14:41 »
Witam z Łodzi :-)