Autor Wątek: Yamaha FJR 1300, 2010, 79954 km, po wymianie rozrządu, trzy kufry.  (Przeczytany 3052 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline marcin62

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 76
  • Lokalizacja: Warszawa
  • MoTo: FJR1300AS 2010 r.
To może pisz w temacie o tym co osoba który go założyła, a nie "popierdułki" nikomu nie potrzebne. Nie komentuję i widzę/czytam że naprawdę bez sensu jest czasami pisanie z sensem, bo lubię hej.
Człowieku chcesz nowy wątek to go rozpocznij..... o co kaman, dobrej zabawy pisz bo lubisz

Offline arturszczecin

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3029
  • Lokalizacja: Legionowo/Lublin
  • Jak Mario Bros...
    • Status GG
  • MoTo: Yamaha FJR 2011, XT1200Z Super Tenere
Yamaha FJR 1300, 2010, 79954 km, po wymianie rozrządu, trzy kufry.
« Odpowiedź #16 dnia: 2018-01-11 19:14 »
Zadałem ci pytanie... I pisz po polsku...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie odpowiadam na wiadomości priv.

Offline Świszczący Bóbr

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 29
  • Lokalizacja: BIAŁYSTOK
  • MoTo: Yamaha FJR 1300, Honda CRF 250 Rally
Uhmm, przebieg odstrasza, nikt na OLX nie wie, że z rąk Siemiona można brać z zawiązanymi oczami i zatkanymi uszami.

Offline gyver

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 4715
  • Lokalizacja: Lublin
  • MECHANIK
  • MoTo: YAMAHA FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Na szczęście właściciel ogłoszenia jest tu moderatorem i zaraz zapewne zrobi porządki.
A co do motocykla polecam jak najbardziej. Sam osobiście co nieco miałem okazję przy nim porobić. Koloru może i rzeczywiście takiego nie było, ale ważne że plastiki całe, nie polepione, nie pospawane etc, wszystko do siebie pasuje, więc inny kolor niż  powinien być w tym roczniku absolutnie go nie dyskwalifikuje. 
Uszy bolą od discopolo.  :puke2:

Offline arturszczecin

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3029
  • Lokalizacja: Legionowo/Lublin
  • Jak Mario Bros...
    • Status GG
  • MoTo: Yamaha FJR 2011, XT1200Z Super Tenere
Posypią się punkty?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie odpowiadam na wiadomości priv.

Offline marcin62

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 76
  • Lokalizacja: Warszawa
  • MoTo: FJR1300AS 2010 r.
Gyver (szacun za rzetelne posty) i dla tego uważam że nr vin by wszystko wyjaśnił choć z USA, bo plastiki wcale nie muszą być klejone wymieniane etc.....
Siemion chciał rozwinąć temat, na temat jego ogłoszenia to się rozpisaliśmy. I nie ma co tu sprzątać. Pozdrawiam

Offline gyver

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 4715
  • Lokalizacja: Lublin
  • MECHANIK
  • MoTo: YAMAHA FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Posypią się punkty?
Chyba nie. Siemiona zapytaj, to jego wątek. :D
Uszy bolą od discopolo.  :puke2:

Offline Pazdan

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 254
  • Lokalizacja: Białystok
  • 506-524-021
  • MoTo: Była FJR 1300 - 2006- aktualnie Bmw K 1200 GT 2007
Zapraszam do dyskusji.
29 884 zł i w ciągu miesiąca sprzedany :)
506-524-021

Offline Siemion

  • Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3665
  • Lokalizacja: Białystok
    • Status GG
  • MoTo: Yamaha FJR 1300, 2010 USA
podaj nr vin

Nie umieściłem tego w ogłoszeniu, to fakt, ale absolutnie nie bronię się podaniem tego numeru osobie zainteresowanej.
Kolejna sprawa jak na rocznik 2010 to malowanie, takiego przynajmniej ja nie mogę znaleźć w 2010 r.

W Europie nie znajdziesz. Nie wiem jak szukać tego w USA ale np. tutaj jest taki kolor jak mój:

i tutaj (ale tylko na zdjęciach plenerowych) https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2010-yamaha-fjr1300a-ar80861.html
sprzedaż z aukcji w USA

Tak jak napisałem w treści ogłoszenia, potencjalnym zainteresowanym prześlę zdjęcia z aukcji w USA.
Uhmm, przebieg odstrasza,

No cóż, jest po prostu prawdziwy....
Posypią się punkty?

Chyba nie. Siemiona zapytaj, to jego wątek.

Ale za co?
Siemion chciał rozwinąć temat, na temat jego ogłoszenia to się rozpisaliśmy.

I bardzo dobrze.
29 884 zł i w ciągu miesiąca sprzedany

Obiecujesz?  :P
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Piotr

Offline Siemion

  • Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3665
  • Lokalizacja: Białystok
    • Status GG
  • MoTo: Yamaha FJR 1300, 2010 USA
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Piotr

Offline Siemion

  • Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3665
  • Lokalizacja: Białystok
    • Status GG
  • MoTo: Yamaha FJR 1300, 2010 USA
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Piotr

Offline Franek

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 149
  • Lokalizacja: Poznań
  • MoTo: Fz6 Fazer S2, Bandit 650SA, FZ1 Fazer
Wiadomo, że jak od Piotrka to w ciemno można brać. Tylko, że dla osób z zewnątrz to żaden argument lub przynajmniej nie najważniejszy.
Przebieg prawie 80 tyś - to niektórym się w głowie nie mieści. Skoro wszystkie auta mają poniżej 100 tyś, to motor musi być naprawdę zajechany. Wysokobrotowy silnik nie da rady…
Z USA - to musi być po zalaniu albo szlifie jakiś salvage na bank.

Tak to niestety jest.
Siemion dopisz numer VIN do aukcji, jeżeli masz raport o sprzęcie wklej go również.
Nagraj filmik jak pracuje na wydechach  - bo sam dźwięk jest warty 3000 zł.
Dodaj info, że moto znane z forum FJR - to może być argument.

Cena myślę, że ok. Końcówka 900 sugeruje, że zejdziesz do 28.000 zł.
Sezon się zaczyna teraz sporo ludzi szuka sprzęta.

Powodzenia byku!

Offline JureŁ

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 5220
  • Lokalizacja: Szczecin
  • MoTo: FJR 1300 była srebrna, była czarna, jest brązowa.
Z USA - to musi być po zalaniu albo szlifie jakiś salvage na bank.
No właśnie, nie zawsze to musi być disaster.
The Wheels need to spin.

Offline Franek

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 149
  • Lokalizacja: Poznań
  • MoTo: Fz6 Fazer S2, Bandit 650SA, FZ1 Fazer
No właśnie, nie zawsze to musi być disaster.
Wiadomo. Tylko ludzie nie wiedza za bardzo.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Offline Kaniasz

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 229
  • Lokalizacja: Warszawa
  • MoTo: FJR 2007
Siemion, czy robiłeś rozrząd sam, bo chciałem zapytać jaka jest kolejność przykręcania śrub od przykrywek wałków i czy przy wymianie łańcuszka trzeba wyjąć silnik aby były widoczne znaki na zębatkach wałków?

 

Powered by EzPortal