Autor Wątek: Witam wszytkich  (Przeczytany 7929 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pablo8118

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • MoTo: była XV 535, jest FJR
Odp: Witam wszytkich
« Odpowiedź #30 dnia: 2017-09-05 11:00 »
Pewnie mógłbym. :DTo zanim to uczynisz, zapoznaj się trochę z istniejącymi wątkami. Jest duże prawdopodobieństwo, że znajdziesz większość potrzebnych Tobie informacji. :nod:

W obecnych wątkach tego nie znalazłem.
Więc napisze tutaj:
1. Jak się zmienia tryby "S" i "T" podczas jazdy oraz na włączonym silniku?
    Na razie zmieniam włączając zapłon i zapala się trym "S", wyłączam zapłon i włączam go ponownie wtedy zapala się tryb "T" z którego póki co bardziej korzystam.
2. Jak ustawia się tempomat?
3. W zakładce MAINTENANCE są trzy punkty:Oil, wolny, wolny.
    Co ustawiasz w trybie wolnym i jak to się ustawia.
4. Co to jest Time trip (czas podróży) - korzystasz jakoś z tego
5. Można ustawić godzinę w trybie 24 godzinnym
6. Przy ilu stopniach załącza się w wentylator chłodnicy i przy ilu się wyłącza.
    U mnie włączył się przy jakiś 105 stopni - to chyba trochę za dużo. Dodam że płyn w chłodnicy jest.
7. Jak wcisnę i świeci się TCS to system jest wyłączony?
8. ABS gaśnie Ci po jakiejś chwili czy od razu - u mnie po kilkunastu / kilkudziesięciu sekundach

Myślę że to są pierwsze informacje na dobry początek użytkowania. Dalszą wiedzę będę pogłębiał osobiście na różnych spotkaniach

Post złączony automatycznie: 2017-09-05 11:05
-podwyższyłem i przybliżyłem kierownicę
Jak to zrobiłeś. Możesz opisać dokładniej jak się za to zabrać?
Co lepsze to mi obydwie ręce cierpną podobnie ;)
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: Witam wszytkich
« Odpowiedź #31 dnia: 2017-09-05 11:49 »
Wnioskuję, że nie posiadasz instrukcji obslugi. Daj swój e-mail, to ci podeślę.
Pasja to nie wszystko.
 

Offline Pablo8118

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • MoTo: była XV 535, jest FJR
Odp: Witam wszytkich
« Odpowiedź #32 dnia: 2017-09-05 11:52 »
pablo8118@wp.pl

Rozmawiałem z VAMOS-Grześkiem i wiele już mi wytłumaczył z obsługi:)
 

Offline Student

Odp: Witam wszytkich
« Odpowiedź #33 dnia: 2017-09-05 12:31 »
No to abyś Gyvera nie męczył bo chłop dobry ale z cierpliwością to na bakier ( podobno ) bo nie znam osobiście  :hmmm ale poznam  :thumb

1. Jak się zmienia tryby "S" i "T" podczas jazdy oraz na włączonym silniku?
    Tak na włączonym i podczas jazdy , podobno wolnej, choć u mnie zmienia chyba nawet przy 80km/h  , w piątek sprawdzę.

2. Jak ustawia się tempomat?
Jak w samochodzie : włączasz tempomat przyciskiem a potem SET jak jedziesz np. 100km/h i zapamięta twoją prędkość, hamulec kasuje ustawienia.
SET + prędkość rośnie, SET - spada.

3. W zakładce MAINTENANCE są trzy punkty:Oil, wolny, wolny.
Harmonogram przeglądy. Czytaj instrukcję

4. Co to jest Time trip (czas podróży) - korzystasz jakoś z tego.
Ja nie  ale daje to informacje jeżeli ktoś potrzebuje.

5. Można ustawić godzinę w trybie 24 godzinnym
Kurcze nie pamiętam ale chyb atak.

6. Przy ilu stopniach załącza się w wentylator chłodnicy i przy ilu się wyłącza.
105 stopni - i tak ma być , płyn przeważnie gotuje się przy 115-125 kwesta płynu.

7. Jak wcisnę i świeci się TCS to system jest wyłączony?
Tak

8. ABS gaśnie Ci po jakiejś chwili czy od razu

U mnie po kilkunastu / kilkudziesięciu sekundach. Tak
Nie można być chujem i oczekiwać, że inni będą cię traktować z szacunkiem. To prawda stara jak świat, a do niektórych wciąż nie dociera… że na szacunek, tak samo jak na chleb, emeryturę i konto w banku, trzeba sobie zapracować.