Autor Wątek: ŚLIZG ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU YAMAHA FJ 1100 (1200)  (Przeczytany 364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline afcht

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Lokalizacja: Podkarpacie
  • MoTo: FJ 1100
Kupie najlepiej komplet ( poszczególne ślizg też szczególnie od strony napinacza )w dobrym stanie.
Albo namiary gdzie można nowe takie dostać, szczególnie od strony napinacza.

Pozdrawiam.

Offline jarczoq

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 4107
  • Lokalizacja: Poznań
  • MoTo: FJ 1200 '86
Odp: ŚLIZG ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU YAMAHA FJ 1100 (1200)
« Odpowiedź #1 dnia: 2017-01-07 22:29 »
XJR 1200/1300.
Nie dyskutuj z durniem bo z boku nie widać różnicy !

Offline ziabsko

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Lokalizacja: Połaniec
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3XW

Offline MOTOMYSZOR

  • Poszukiwacz dziury w całym
  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 183
  • Lokalizacja: Irlandia
  • koko dżambo i do przodu......
    • Polskie dwa koła
  • MoTo: Fj1200 ABS '91 WSK125-M06B3 '89
FJ1200 '91 Elektrowóz. Po paru modyfikacjach.

Offline ziabsko

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 107
  • Lokalizacja: Połaniec
  • MoTo: Yamaha FJ 1200 3XW
Odp: ŚLIZG ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU YAMAHA FJ 1100 (1200)
« Odpowiedź #4 dnia: 2017-01-11 11:28 »
może wystarczy poszukać na popularnych serwisach ogłoszeniowych ;-)

http://allegro.pl/slizgi-rozrzadu-lancuch-kpl-yamaha-fj-1200-i6644114124.html

Offline afcht

  • Świeżak
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Lokalizacja: Podkarpacie
  • MoTo: FJ 1100
Odp: ŚLIZG ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU YAMAHA FJ 1100 (1200)
« Odpowiedź #5 dnia: 2017-02-05 15:53 »
Dziękuje za info, jednak znaleźć w dobrom stanie granicy z cudem ( napinacz też do wymiany, spękany grzybek), pozostaje poszukać nowych albo od młodych xjr1300.
Pytanie drugie czy bez ściągania cylindrów wymieni prowadnice od strony wydechu i gaźników?

Offline Lis

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 2992
  • Lokalizacja: Ruda Śląska
  • MoTo: FJ 1100-47F 85'
Odp: ŚLIZG ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU YAMAHA FJ 1100 (1200)
« Odpowiedź #6 dnia: 2017-02-05 17:27 »
Powinny wyjść oba ślizgi. Przy czym od strony napinacza należy wykręcić śrubę, która jest w korpusie bezpośrednio pod napinaczem.


[ Nie zalogowani nie mogą oglądać załączników ]
Pozdrawiam! Jarek


 

Powered by EzPortal