Autor Wątek: (S) LED H4  (Przeczytany 12767 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
(S) LED H4
« dnia: 2016-10-25 19:58 »
Sprzedam 2 szt. lamp ledowych, LED COB  H4 / HS1 2 x 2000 LM 20W, montowanych w miejsce standardowej żarówki H4.
 [ Nie masz uprawnień do ogldania załaczników ]  [ Nie masz uprawnień do ogldania załaczników ]
Lampy posiadają światła mijania i drogowe. Jasność 2 x 2000 LM.
Lampy były raz zamontowane w motocyklu i przejechały może 20km. Stan jak nowe!
Cena 230zł. za dwie sztuki. Preferuję odbiór osobisty w Lublinie. Istnieje możliwość montażu w cenie.
Zainteresowanemu mogę zabrać na rozpoczęcie sezonu.
Pasja to nie wszystko.
 

Offline Negro

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 248
  • MoTo: FJ1200 86
(S) LED H4
« Odpowiedź #1 dnia: 2016-10-25 20:20 »
A sprzedaż pojedynczych sztuk rozważasz?

PS jak świecą w nocy?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #2 dnia: 2016-10-25 20:27 »
No wolałbym w komplecie.
Mijania rewelacja (choć pewnie jadący z naprzeciwka mogli być innego zdania :D), gorzej było z długimi. Świeciły daleko, nawet bardzo daleko, ale dość "punktowo" przez co przed samym motocyklem było zbyt ciemno jak na moje oko. Ale ja po ciemku jestem ślepy jak kret. Jurek tam był z nich zadowolony.
Pasja to nie wszystko.
 

Offline Siemion

  • Moderatorzy
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3967
  • Thanked: 4 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: BMW K1600 GT
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #3 dnia: 2016-10-25 20:30 »
Jurek tam był z nich zadowolony.
Teraz Mors.
Nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Piotr
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #4 dnia: 2016-10-25 20:31 »
No Jurek już zakupił nowe do swojej FJR, spóźniłem się z ogłoszeniem. :icon_frown:
Pasja to nie wszystko.
 

Offline JureŁ

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6821
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 była srebrna, była czarna, jest brązowa.
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #5 dnia: 2016-10-25 20:57 »
No Jurek już zakupił nowe do swojej FJR, spóźniłem się z ogłoszeniem.
Tak, zakupiłem nieco inne i czekam na dostawę. Przetestuję i opiszę czy to dobre jest.
The Wheels need to spin.
 

Eskimos

  • Gość
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #6 dnia: 2016-10-25 21:06 »
A te ledy świecą lepiej, niż porządne normalne żarówki, czy to chodzi o oszczędność prądu? Wiecie, że dla reglera lepiej jak jest mocno, nawet maksymalnie obciążony, niż jak pobór prądu jest niewielki?
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #7 dnia: 2016-10-25 21:10 »
Wiecie, że dla reglera lepiej jak jest mocno, nawet maksymalnie obciążony, niż jak pobór prądu jest niewielki?
Gorzej z alternatorem, zwłaszcza bezszczotkowym.
Pasja to nie wszystko.
 

Eskimos

  • Gość
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #8 dnia: 2016-10-25 21:34 »
Nie widziałem jeszcze alternatora motocyklowego uszkodzonego przez nadmierne obciążenie. A niesprawnych, spalonych reglerów na pęczki.

A o co chodzi z tym bezszczotkowym? One jakoś bardziej dostają po dupie niż tradycyjne?
 

Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #9 dnia: 2016-10-25 21:49 »
Grzeją się przy dużym obciążeniu, wymagają dobrego chłodzenia. Dlatego pracują w oleju.
Pasja to nie wszystko.
 

Offline JureŁ

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6821
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 była srebrna, była czarna, jest brązowa.
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #10 dnia: 2016-10-26 07:59 »
Igor, chodzi o lans!


Tak, tak. Lans to podstawa. Wszystkie inne aspekty nie mają znaczenia.
The Wheels need to spin.
 

Offline Negro

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 248
  • MoTo: FJ1200 86
(S) LED H4
« Odpowiedź #11 dnia: 2016-10-26 20:44 »
No mi akurat chodzi o oświetlenie w nocy i w deszczu/na mokrym

Co tydzień jeżdżę Trasę w Pon wyjeżdżam z elblaga do Krynicy a w piątek/sobotę wracam i nie zawsze jak wracam z Krynicy jest ładnie a samochód w Eg stoi

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Offline JureŁ

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 6821
  • Thanked: 12 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 była srebrna, była czarna, jest brązowa.
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #12 dnia: 2016-10-26 20:51 »
No mi akurat chodzi o oświetlenie w nocy i w deszczu/na mokrym
Mnie chodzi o to bym był doskonale widoczny dla innych użytkowników dróg. I nie dla lansu, a z chęci przeżycia na drodze. Przy okazji lepiej widzę w nocy i w deszczu co zresztą sprawdziłem jadąc ze Szczecina do Torunia w deszczu właśnie i połowę drogi po zmierzchu.
Ja wybieram LED, a co inni mają do powiedzenia w ogóle mnie nie interesuje. Jeden korzysta z toalety, inny chodzi za stodołę.
The Wheels need to spin.
 


Offline gyver

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • ******
  • Wiadomości: 6317
  • Thanked: 65 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MECHANIK
  • MoTo: FJR 1300 RP23 AE, ROMET PONY 50-M-2
Odp: (S) LED H4
« Odpowiedź #14 dnia: 2016-10-26 20:56 »
Podobne.
Pasja to nie wszystko.