Autor Wątek: Prośna o ocenę  (Przeczytany 2345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

leszek72

  • Gość
 

Offline fockewolf

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: był FZS 600 '03, jest FJR RP13
Odp: Prośna o ocenę
« Odpowiedź #1 dnia: 2016-08-29 10:45 »
Na tej pierwszej prócz wgniecionego tłumika niewiele widać. Choć ta sztuka stoi na portalach od mniej-więcej czerwca. Dzwoniłem do sprzedawcy i jest to motocykl z Francji, który sprowadził dla niego kolega, z tego co kojarzę na wiosnę tego roku. No i ten skuterowy kufer do mnie nie przemawia :P Aha i jeśli kolor jest oryginalny to rok 2006 produkcji, a nie 2007.
Na tej drugiej wydaje mi się, że plastik czachy źle spasowany jest, ma trzy dziwne druciarskie śruby przy dźwigni zmiany biegów, których moim zdaniem nie powinno być, więcej prócz brudu nie widzę, trzeba by było do tego handlarza podjechać i zobaczyć na żywo :)
Nie jestem muzykiem, ale uwielbiam słuchać dźwięków wydobywających się z mojej Yamahy ;)
 

Offline BORYS69

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 204
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Była Royal Star Venture jest FJR
Odp: Prośna o ocenę
« Odpowiedź #2 dnia: 2016-08-29 11:25 »
Śruby muszą tam być bo to półautomat  :D
 

Offline fockewolf

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: był FZS 600 '03, jest FJR RP13
Odp: Prośna o ocenę
« Odpowiedź #3 dnia: 2016-08-29 14:26 »
Teraz już wiem :) Taka perełka ten półautomat na naszym rynku, że myślałem, że to jakaś samoróbka, człowiek się uczy całe życie :thumb
Nie jestem muzykiem, ale uwielbiam słuchać dźwięków wydobywających się z mojej Yamahy ;)
 

leszek72

  • Gość
Odp: Prośna o ocenę
« Odpowiedź #4 dnia: 2016-08-30 10:48 »
Czyżbym wyczuwał nutkę sarkazmu ?  :icon_biggrin:
 

Offline fockewolf

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 105
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: był FZS 600 '03, jest FJR RP13
Odp: Prośna o ocenę
« Odpowiedź #5 dnia: 2016-08-30 11:00 »