Autor Wątek: Kufer Centralny i Interkom  (Przeczytany 17875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dr Ranger

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 61
  • MoTo: Suzuki Intruder VL 1500 --> Yamaha FJR 1300 2004r
Kufer Centralny i Interkom
« dnia: 2016-07-04 01:14 »
Panowie z doswiadczenia powiedzcie jak trudno dostac centralke do 2002r w moim "czerwonym" kolorze i ile moze kosztowac ?

I druga czesc to interkomy - czego uzywacie , co polecacie i za ile ?

Z gory dzieki za info :)
 

Offline Student

Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #1 dnia: 2016-07-04 09:20 »
W czerwonym to raczej nie dostanisz ,tylko malowanie.
 Ws. Intercomu szukaj na forum, jest temat i nawet jeden z kolegów sprzedaje ciekawe rozwiązania przystępnych cenach.
Nie można być chujem i oczekiwać, że inni będą cię traktować z szacunkiem. To prawda stara jak świat, a do niektórych wciąż nie dociera… że na szacunek, tak samo jak na chleb, emeryturę i konto w banku, trzeba sobie zapracować.
 

Offline Dr Ranger

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 61
  • MoTo: Suzuki Intruder VL 1500 --> Yamaha FJR 1300 2004r
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #2 dnia: 2016-07-04 11:37 »
No wlasnie tak mi sie wydaje ,ze w moim kolorze nie znajde , ciekawe ile malowanie kosztuje  :icon_rolleyes:

Pisalem juz w tym poscie o interkomach ,ale zero odpowiedzi .
A Wy jakich uzywacie ?

Zastanawiam sie z kumplem nad czyms takim bo duzo dobrych recenzji zbiera ten sprzet :
http://allegro.pl/interkom-interphone-f5-mc-cellular-line-intercom-i5923518835.html
 

Offline Mariuzz

Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #3 dnia: 2016-07-04 11:51 »
kolego mam jak kilku stąd forumowiczów Scala Rider Paktalk
Świetne urządzenie ale nie należy do tanich.
Czasem warto dać więcej i problemy raz mieć z głowy.
Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa.
 

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #4 dnia: 2016-07-04 15:43 »
A masz do kufra wszystko ? Mi została płyta (czarna) i stelaż (srebrny) Interkomów mam 1 komplet. Na PW napisz lub dzwoń to powiem co i jak 506-936-364
 

Offline Solnik

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3628
  • Thanked: 7 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: Komar 1974r, Honda GL 1800 2012r.
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #5 dnia: 2016-07-04 16:40 »
Interkom - tylko Scala Rider :nod:, a model to zależy od upodobań i potrzeb.
Jak mam czas to leżę i wypoczywam, jak nie mam czasu  - to tylko leżę.
 

Offline deebee

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3879
  • Thanked: 17 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: GL 1800 2008, Burgman 125 2010, Jawa TS350 1990 Były: Jawa TS350, GSX750F, XJ900S, FJR1300
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #6 dnia: 2016-07-04 17:45 »
CEntralka KAppa K-53, za 179 zł jest do niej nakładka w kolorze TWojej (i mojej) FJR :)
Pozdrowki,
deebee
 

Offline Dr Ranger

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 61
  • MoTo: Suzuki Intruder VL 1500 --> Yamaha FJR 1300 2004r
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #7 dnia: 2016-07-05 01:54 »
No niestety Scala Q3 troche jednak droga jest ,ze juz o PackTalk nie wspomne :/

hfoliver mam plyte pod kufer a interkomy potrzebuje dwa .


Jakos wiekszosc ludzi ktorych znam jezdza z GIVI .... nie mam doswiadczenia jezeli chodzi o roznice miedzy GIVI i KAPPA wiec sam nie wiem ...

 

Offline hfoliver

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 277
  • Thanked: 2 times
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: ADV1250 /Tiger 1200 2014 /FJR1300 2005/ CBR 600 / Hornet 600/ Bandit 600
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #8 dnia: 2016-07-05 09:25 »
ja jakiś miesiąc temu wymieniłem kufer na GiVI v47 i jest dobrze i ładnie i solidnie :) brałem wszystko na http://www.motobagaz.pl/ w garażu leży chyba zniżka do nich na 5% czy jakoś tak jak ktoś potrzebuje mogę poszukać.
 

dziunek69

  • Gość
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #9 dnia: 2016-07-05 10:05 »
Post skasowany na prośbę autora.
 

Offline mlody

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 407
  • Płeć: Mężczyzna
  • MoTo: FJR 1300 2010 USA
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #10 dnia: 2016-07-05 14:37 »
Ja polecam interkom SENA SMH5:
http://allegro.pl/najnowsza-sena-intercom-smh5-do-400m-1-zestaw-i5856013448.html

Miałem przez jakiś czas Scala Rider ale zmieniłem na SENA i jestem bardziej zadowolony.



 

Offline deebee

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3879
  • Thanked: 17 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: GL 1800 2008, Burgman 125 2010, Jawa TS350 1990 Były: Jawa TS350, GSX750F, XJ900S, FJR1300
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #11 dnia: 2016-07-05 14:55 »
Choć sam pomykam z Maxią (ale pierwszej generacji) to miałem w rękach Kappę o której pisze deebee.

Waldek, na MAxii 1 jest ze 3 razy więcej tworzywa niż na MAxii 3. To lekki paradoks - zwiększa się objętość kufra nie podnosząc jego masy, żeby nie przekraczać ładowności płyty i stelaża - czyli de facto pocienia się ściany kufra. Skutkuje to jego większą podatnością na odkształcenia, zwłaszcza w wyższych temperaturach. Dodatkowo tak naprawdę obie połowy kufra mają tylko 3 punkty połączeń: zawiasy i zamek. Potem całość można wygiąć ręką w ciepły dzień.

Kappa K53 to właściwie Maxia 2 (52L). Jest wyraźnie sztywniejsza niż MAxia 3, dodatkowo oparcie pasażera w Maxii 3 uważam za porażkę - to w Kappie jest dużo lepiej dopasowane do pleców.
Pozdrowki,
deebee
 

dziunek69

  • Gość
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #12 dnia: 2016-07-05 16:16 »
Post skasowany na prośbę autora.
 

Offline deebee

  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3879
  • Thanked: 17 times
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
  • MoTo: GL 1800 2008, Burgman 125 2010, Jawa TS350 1990 Były: Jawa TS350, GSX750F, XJ900S, FJR1300
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #13 dnia: 2016-07-05 18:56 »
Miałem przez jakiś czas Scala Rider ale zmieniłem na SENA i jestem bardziej zadowolony.

W specyfikacji na tej aukcji nie widzę wbudowanego radia z RDS. Jeśli go faktycznie nie ma, dla mnie SENA przegrywa ze Scalą.
Pozdrowki,
deebee
 

Offline Dr Ranger

  • Czytacz
  • **
  • Wiadomości: 61
  • MoTo: Suzuki Intruder VL 1500 --> Yamaha FJR 1300 2004r
Odp: Kufer Centralny i Interkom
« Odpowiedź #14 dnia: 2016-07-05 22:32 »
Waldek, na MAxii 1 jest ze 3 razy więcej tworzywa niż na MAxii 3. To lekki paradoks - zwiększa się objętość kufra nie podnosząc jego masy, żeby nie przekraczać ładowności płyty i stelaża - czyli de facto pocienia się ściany kufra. Skutkuje to jego większą podatnością na odkształcenia, zwłaszcza w wyższych temperaturach. Dodatkowo tak naprawdę obie połowy kufra mają tylko 3 punkty połączeń: zawiasy i zamek. Potem całość można wygiąć ręką w ciepły dzień.

Kappa K53 to właściwie Maxia 2 (52L). Jest wyraźnie sztywniejsza niż MAxia 3, dodatkowo oparcie pasażera w Maxii 3 uważam za porażkę - to w Kappie jest dużo lepiej dopasowane do pleców.
Dlatego napewno przy zakupie bede sprawdzal grubosc tworzywa i sztywnosc calosci zeby nie bylo pozniej takich jazd jak piszesz Deebee !
Czyli z tego co piszecie celowac w Kappa K53 ?

Jezeli chodzi o interkom to najbardziej zastanawiam sie nad Sena S20 - droga ,ale chyba warta swojej ceny .